طلایی های اوزان فرد معرفی شدند

۱۹ام بهمن ،

اولین روز از مسابقات تکواندوقهرمانی کشور بانوان نوجوان با معرفی برترین های اوزان فرد امروز جمعه بیستم بهمن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور بانوان در رده سنی نوجوانان با حضور۲۱۰ تکواندو کار از ۲۵ استان کشور از امروز جمعه بیستم بهمن در خانه تکواندو تهران آغاز شد.
در اولین روز این  رقابت ها ۱۰۷ تکواندو کار در اوزان فرد بر روی سه شیاب چانگ به رقابت پرداختند.
در وزن اول فاطمه اموری هریس از توابع تهران، نگار شیری از البرز، هانیه صادقی از مازندران و پریسا کبودی از کرمانشاه عناوین اول تا سوم مشترک را بدست آوردند.
در وزن سوم زهرا کنگرانی فراهانی از تهران و پونه فرجی از توابع تهران اول و دوم شدند، سیده پرستو غفاری توانا از البرز و فاطمه ادهمی از مازندران مکان سوم مشترک را از آن خود کردند.
در وزن پنجم فاطمه زهرا شریفی از مازندران، سعیده وکیلی از تهران، هانیه شریفی از گیلان و کوثر صالحی از تهران اول تا سوم مشترک شدند.
در وزن هفتم فاطمه السادات شاه صاحب از تهران، نیلوفر آزاد مهر از مرکزی، مهدیه پور محمدتقی از خراسان رضوی و طیبه پارسا از گیلان در مکان های اول تا سوم مشترک قرار گرفتند.
در وزن نهم مونا طالب ضیا بره از گیلان و صبا سهرابی از تهران اول و دوم شدند، زهرا جعفری از کرمانشاه و راضیه امیری از اصفهانعنوان سوم مشترک را بدست آوردند.
گفتنی است دومین روز این رقابت فردا با حضور ۱۰۳هوگوپوش در اوزان زوج برگزار می گردد .
 

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.