طنز/ آی لاو یو عزت تی وی!

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – امیر وفایی در قانون نوشت:

تا قبل از آنکه صدا و سیما اقدام به تاسیس شبکه‌های تخصصی کند تکلیف مردم با تلویزیون در شب‌های وفات و عزاداری مشخص بود. همه می دانستیم که الان همه شبکه‌ها به یک سبک مشغول عزاداری می باشند بنابراین آنهایی که مایل به تماشای این برنامه‌ها بودند پای تلویزیون می نشستند و آنهایی هم که مایل نبودند در آن شب‌ها برنامه ای غیر از تماشای تلویزیون را برای خودشان در نظر می گرفتند.
اخیرا اما شبکه‌های تخصصی به شدت در شب‌های وفات و عزاداری بلاتکلیف به نظر می رسند. آنها تلاش می کنند در حوزه تخصصی خودشان عزاداری کنند که خب، بعضی وقت‌ها واقعا مقدور نیست. به طور مثال شبکه ورزش در ایام عزاداری معمولا دوچرخه‌سواری یا موتورسواری نشان می دهد.
دلیل اول این کار این است که اصل قضیه ضدحال است و سبب خوشحالی کسی نمی شود. طرف ۲۵۰ کیلومتر رکاب می زند و شما مجبورید دو ساعت رکاب زدن او را تماشا کنید. هیجان انگیزترین لحظه اش متعلق به زمانی است که دوچرخه سوار از دست اشخاص کنار جاده نوشیدنی می گیرد که معمولا آن را هم سانسور می کنند.
موتورسواری هم به همین ترتیب است با این تفاوت که گاهی حوادثی برای موتورسواران پیش می آید که برای این شب‌ها بسیار مناسب می باشند. این حوادث به مرگ یا فلج کامل موتورسوار منجر شده و ناخودآگاه تماشاگر را در حالت سوگ فرو می برند. در همین راستا شبکه‌های تخصصی دیگر هم در شب‌های وفات برنامه‌هایی متناسب با حوزه فعالیت خود را برای بینندگان عزیز در نظر می گیرند.

شبکه نسیم(شبکه طنز):

پخش تمام قسمت‌های فیلم اخراجی‌ها که ظاهرا طنز است اما غم بزرگی را بابت اینکه مجبوریم به چنین چیزهایی بخندیم به جان مخاطب می اندازد.

شبکه مستند:
راوی: این یک بچه آهوی بسیار زیباست. او چالاکی منحصر به فردی دارد و در ابتدای راه لذت بردن از زندگی به سر می برد. بچه‌آهو با هیجان خاصی خودش را برای شیر خوردن آماده می کند (دراین لحظه چند کفتار وارد کادر دوربین می شوند و بچه آهو را به بی‌رحمانه ترین شکل ممکن می درند. راوی لحنش را سوزناک تر می کند و مخاطب چه بسا تا صبح در رختخوابش اشک می ریزد.)

شبکه آموزش:
آموزش تهیه شیرینی زبان: مقداری آرد و کاه گل را در آب داغ حل می کنیم و در قالب می ریزیم. شیرینی ما آماده شده. درد گلو پس از مصرف این شیرینی طبیعی و به سبب جراحاتی که موقع پایین رفتن از گلو ایجاد می کنه. مدیونید اگه این شیرینی رو با مایعات مصرف کنید. خدانگهدار.

شبکه بازار:
آقا مرغ کیلو چنده؟
هفت هزار تومن
بال مرغ چنده؟
شیش هزار تومن.
گردن چند؟
پنج و پونصد.
آشغال مرغ چنده؟
پنج تومن.
صد گرم آشغال مرغ لطف کنید.

 

شبکه سلامت:

پیامک مخاطب: مدتی است تب خال زده ام، چه کنم؟
کارشناس: متاسفانه باید خدمتتون عرض کنم که تب خال درمان نداره. خودتون رو اذیت نکنید و بقیه عمرتون رو خوش باشید. تب خال به مرور تمام صورت رو فرا می گیره و از شما موجودی زشت و کریه می سازه. ما در پزشکی به تب خال “جزام خاموش” هم می گیم.

***
ما که ماهواره نداریم اما همسایه مان می گوید شبکه پی‌ام‌سی در بعضی از مناسبت‌ها کلا برنامه‌هایش را تعطیل می‌کند و آرم شبکه را می جسباند وسط صفحه. این هم فکر بدی نیست اما نباید طوری شود که آنها فکر کنند داریم ازشان کپی می کنیم. به هر حال هرچه باشد اینجا تهران است،‌ تحریریه روزنامه،‌ آی لاو یو عزت تی وی.
۶۰۶۰

 


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.