طنز/ احمدی‌نژاد در نقش «بن‌تن» مقابل ظلم دولت

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – ایمان پیربرناش در روزنامه قانون نوشت:

محمود احمدی‌نژاد بارها نشان داده برای طنزنویسان ارزش بسیاری قائل است و همیشه به یاد آنهاست. او باز هم با صحبت‌هایش نگذاشت ما احساس غریبی کنیم و برای نوشتن اولین مطلب ما در سال تازه گفت: «ظلم بنی‌امیه هم ماندگار نبود، این دولت هم ماندنی نیست. به زودی بسیار از حرف‌ها را می‌زنم.» حقیقتا ما برای دیدن تکرار پایتخت این‌قدر شوق نداشتیم که برای بازگشت احمدی‌نژاد داریم. جمله‌هایی که احمدی‌نژاد قول داده به زودی بگوید را زودتر برایتان می‌نویسیم تا وقتی از زبان او شنیدید شوکه نشوید:

احمدی‌نژاد: ظلم آناستازیا و گریزیلا به سیندرلا هم ماندگار نبود، این دولت هم ماندنی نیست. به‌زودی در نقش شاهزاده می‌آیم مردم را نجات می‌دهم. البته مردم حواس‌شان باشد قبل از ۱۲ برگردند منزل که همه چیز از جمله لباس‌شان غیب نشود.
جواب مردم: برنامه ۱۲ به بعد بذار ببینیمت.

احمدی‌نژاد: ظلم چاوز ماندنی بود اما خودش نه. مادرش هم که گفتن ندارد. خودتان بهتر در جریان میباشید.
مردم: ما؟ در جریان؟ جریان که دست شماست.

احمدی‌نژاد: گربه نره و روباه مکار هم آخر قصه بدبخت شدند آقایان دولت. به زودی فرشته مهربون می‌شم و مردم را به راه راست خودم هدایت می‌کنم.
سوال مردم: پس پینوکیو کی بود؟

احمدی‌نژاد: این دولت مانند علی دایی است و من مایلی کهن. درست است که دایی از فوتبال رفتنی نیست اما مایلی کهن کار خودش را می‌کند. در ضمن من هم عاشق آقای «د» بودم و انتقاداتی هم بهش دارم.
اقبالی: به من نگو دوست دارم، که باورم نمیشه.

احمدی‌نژاد: کاکرو هم فوتبالیست خوبی بود اما اخلاق نداشت. مردم سوباسا را می‌خواهند که حتی اگر پایش شکست از زمین خارج نرود.
مردم: ۲دقیقه برو خارج ایشی زاکی رو هم ببینیم.

احمدی‌نژاد: حالا من یک چیزی گفتم شما چرا بی‌خیال نمی‌شید؟ حتما باید کل کارتون‌های زمان ما را مثال بزنم؟ خانواده تناردیه را که همه به یاد دارند چقدر ظالم بودند. داستان پری دریایی و اورسولا هم هست. پیترپن و کاپیتان هوک، بل و سباستین، پت و مت، مامور مخصوص حاکم بزرگ میتی‌کامان و در آخر زی‌زی‌گولو آسی‌پاسی دراز کوتاه، تا به تا.
مردم: ولی تو یک چیز دیگه بودی.

 

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.