طنز/ بازی خداحافظی دکتر محمود

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – مسعود مرعشی در روزنامه قانون نوشت:

یکی دو روز قبل، بازی با شکوهی برای خداحافظی مهدی مهدوی کیا، از بازیکنان خوب کشورمان در نظر گرفته شد. ما کاری به اینکه چقدر خرج میلان شد و این بازی چه حواشی داشت نداریم، ولی انصافا آقا مهدی را خوشحال کردند و او با آرامش خاطر فوتبال کشور را وداع گفت. حالا این خداحافظی را که دیدیم، بلاتشبیه، بلاتشبیه، یاد خداحافظی غریبانه آقای احمدی نژاد افتادیم. دکتر طفل معصوممان در کمال بی توجهی مردمی‌ با یک ساک آمده بود، با یک ساک هم رفت. هیچ کس به بدرقه اش نیامد. در حالی که همه داشتند در مراسم تحلیف با روح جک استراو گوجه بازی می‌کردند، او ساکش را پر از ۱۶ میلیارد پول راه اندازی دانشگاه ایرانیان کرد و غریبانه از پاستور به نارمک کوچ نمود.
حالا قصد داریم برای اینکه از دلشان در بیاوریم، چند طرح برای بازی خداحافظی ایشان بگذاریم.

۱٫ بازی با پیشکسوتان میلان:
آقای احمدی نژاد با یکی از سیاستمداران پیشکسوت ایتالیا مناظره کند. ترجیح شخصی خودمان آقای برلوسکونی است چون قدرت مانور دکتر را بسیار می‌کند.
اولا روی نام این عزیز ایتالیایی بسیار می‌توانند مانور بدهند و افشا کنند که به چه گروه و گعده ای وابسته است.
دوما ایشان حق انتخاب دارد که عکس کلی بانو را جلوی دوربین اینطوری اینطوری کند. به لطف خدا آقای برلوسکونی در این مقوله سیرمانی ندارد.
سوما می‌تواند بگوید: «آقای برلوسکونی عزیز! من به شما علاقه‌مندم. اما باید بپرسم واقعا بچه‌های آقای دون کورلئونه دارن چه کار می‌کنن توی اون مملکت؟»
چهارما می‌تواند بگوید: «من یک پرونده ای دارم از مسائل باشگاه میلان، اجازه دارم راجع به اون صحبت کنم؟ نشون بدم؟ بگم؟ بگم؟»

۲٫ ساخت کلیپ «کهنه سفر»:
از آنجا که برای آقای روحانی کلیپ ویدئویی «نوسفر» را ساخته اند، می‌شود برای آقای احمدی نژاد هم کلیپ «کهنه سفر» یا «آن سفر کرده که صد قافله چی همره اوست» را ساخت.
این کلیپ که به کارگردانی هنرمند برجسته و همه فن حریف این مرز و بوم، جناب آقای دکتر پروفسور شمقدری ساخته شده، حاوی همخوانی هنرمندان محبوب و دوست داشتنی کشورمان، محمدرضا شریفی نیا، جهانگیر الماسی، پروانه معصومی، احمد نجفی، حامد کلاهداری، بهاره افشاری، مسعود ده‌نمکی، الناز شاکردوست، کامران تفتی، آخ آخ داشت یادمان می‌رفت، علی‌رام نورایی (که احترام بزرگترهای سینما، علی الخصوص کمال تبریزی را نگه می‌دارد)، امین حیایی، حمیدرضا پگاه و… (بقیه عزیزانی که از قلم افتادند، ما را به تعهد هنری‌شان ببخشند) با آقای احمدی‌نژاد است.‌هان! گمان نکنید ما اصل جنس یادمان می‌رود! خیر؛ مشاور اعظم هنری این کلیپ هم برادر ارجمندمان استاد فرج‌ا… سلحشور می باشند.
همچنین بخش‌های آواز دشتی اثر را استاد علیرضا افتخاری تقبل می‌کنند و استاد «حامد زمانی» هم با ندای «مرگ بر مخالف من» فضای کار را عطرآگین می‌کنند.

۳٫ برای آقای احمدی نژاد، یک عدد «مرتضی حیدری» پلاستیکی و یک دوربین هندی‌کم بخریم، که ایشان در خانه همینطور مصاحبه ضبط کند و از پیشرفت‌های عظیییییم دولتش بگوید.
۴٫ تعدادی صندلی پلاستیکی خالی برای ایشان بخریم که ایشان بگذارد توی حیاطش و بعدازظهرها با یاد صندلی‌های خالی نیویورک، حرف‌هایش را بزند و برود توی یک حصن و حصاری.

۶۰۶۰

 


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.