طنز: دستور مستقیم اوباما به جان کری: توافق‌نامه روح نداشته باشد + سند

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز: دستور مستقیم اوباما به جان کری: توافق‌نامه روح نداشته باشد + سند

روز قبل خبرنگار مستقر ما در کاخ سفید! که سالها برای نفوذ در عنفوان کاخ سفید تلاش کرده است، نامه ای فوق محرمانه و سرّی مرتبط با این مذاکرات را از لابه لای اسناد کشف و ضبط و برای ما ارسال کرده است که متن ‌‌آن‌را عینا برای ملاحظه شما عزیزان منتشر می کنیم.

تریبون مستضعفین -ابوالفضل اقبالی

همانطور که می دانید روند نهایی مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ در ژنو ادامه دارد. روز قبل خبرنگار مستقر ما در کاخ سفید! که سالها برای نفوذ در عنفوان کاخ سفید تلاش کرده است، نامه ای فوق محرمانه و سرّی مرتبط با این مذاکرات را از لابه لای اسناد کشف و ضبط و برای ما ارسال کرده است که متن  ‌‌آن‌را عینا برای ملاحظه شما عزیزان منتشر می کنیم.

tanz

جناب آقای دکتر جان کری

وزیر سالخورده امور خارجه آمریکا

های

بدینوسیله به جنابعالی ابلاغ می‌گردد به سبب شرایط حساس مرحله نهایی مذاکرات هسته‌ای با ایران در ژنو، توجه به نکات زیر از سوی هیات مذاکره کننده آمریکا دراین مذاکرات الزامی می باشد:

۱- پیش ‌فرض اصلی این مرحله از مذاکرات، توقف کامل فعالیت‌های هسته‌ای ایران (اعم از صلح‌آمیز و جنگ آمیز) بوده و نقطه آغاز مذاکرات چگونگی امحا مواد و زیر ساختهای هسته‌ای ایران است.

۲- طبق بررسی‌ها و ملاحظات ما و همکارانمان در ایران، این کشور به شدت نیازمند نقدینگی بلوکه شده خود برای حقوق و عیدی آخر سال کارکنان و مرحله دوم سبد کالا بوده، و به همین سبب در برابر خواسته‌اهی ما به شدت آسیب‌پذیر و منفعل می‌باشد، پیشنهاد ۱۰ میلیارد دلار دیگر را نیز مطرح کرده و از این فرصت کمال استفاده را بکنید!

۳- حتما در ترکیب هیات مذاکره کننده دو یا سه فیلسوف و شاعر و ادیب گنجانده شود  تا با سرهم کردن جملات و عبارات فلسفی ، مبهم و دو پهلو متن توافق نامه نهایی را نیز مانند توافق قبلی تفسیر پذیر کند تا ما در نشست‌های خبری خود بتوانیم برداشت‌های خود ما را از این متن ارائه داده و براساس آن با ایران مواجه شویم.

۴- حتی الامکان سعید کنید این توافق نامه هیچ روحی نداشته باشد.

باراک اوباما رئیس جمهور زرنگ

سرکار خانم دکتر وندی شرمن

های

لطفا مو به مو اجرا شود و گرنه مجبور می‌شوم خودم وارد مذاکره شوم


تریبون مستضعفین » طنز و کاریکاتور
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.