طنز/ شادی بعد از گل و کارت زردهای مجلس

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سبب قانع نشدن یک نماینده مجلس کارت زرد گرفت تا کابینه ۱۲۰ روزه روحانی سه کارته شود.

با توجه به اینکه مجلس به وظایف خود عمل می کند و دولت هم اتفاقا دارد به وظایف خود عمل می کند، پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده کارت زردهای بیشتری نصیب دولت شود اما چگونه و چرا؟

– بعضی گمانه زنی‌ها، از آغاز یک بازی تازه بین نمایندگان و دولتمردان خبر میدهد به این ترتیب که مجلس به دولت کارت می دهد بعد دولت کارت ها را جمع می کند و در یک شب بنشینی دلپذیر باهم «کارت بازی» می کنند!

– یک منبع آگاه گفت: این کارت زردها «شادی بعد از گل» بعضی نمایندگان مجلس است که هنوز گل ملت در ۲۴ خرداد را آفساید می‌دانند!

– بعضی نمایندگان مجلس برای اینکه به احمدی نژاد ثابت کنند «مجلس در راس امور است» و آن توهین و تحقیرهای رییس دولت دهم باد هوا بوده، دست به جیب برده و برای هر خطای کوچکی که به نظرشان برسد، کارت زرد می دهند.

– یک منبع آگاه دیگر از نقشه بعضی نمایندگان برای محرومیت روحانی خبر داد و گفت: دست های پشت پرده می خواهد روحانی دو اخطاره شود تا غایب بزرگ انتخابات سال ۹۶ باشد.

– بر همین اساس پیشنهاد می گردد که آقای رئیس جمهور در اولین فرصت مجید انصاری را از سمت معاون پارلمانی دولت عزل و محمود احمدی نژاد را به این سمت منصوب کند.

دیالوگ:

احمدی نژاد در صحن علنی: شما نمایندگان، عزیز ملت میباشید. عزیز ما هم میباشید. دولت یازدهم هم که داره کارشو می کنه. پس اینقدر کارت زرد ندین. (صدای دو – دو شنیده می گردد)…خیلی خب بابا ما مخلص شما هم هستیم، اینقدر کارت زرد بدین تا کارت دونی تون پاره بشه…هه هه هه…

(شنیده ها حاکی است پس از این اظهار نظر تنی چند از نمایندگان به بیمارستان منتقل شده اند!)

*

وزرایی که باید آماده باشیند:

به واسطه حضور بعضی نمایندگان و سوالات فنی و عدم قانع شدن در چهار سال آینده، پیش‌بینی می گردد که در زمستان امسال این وزرا از مجلس کارت زرد بگیرند:

وزیر خارجه

سوال نماینده: چرا وقتی جک استراو با شما دست می‎داد، شما می‌خند؟ مگر شما نمی‌دانی که او روباه مکار پیر است؟

وزیر آموزش و پرورش

چرا بچه های مظلوم شین آباد هنوز خوب خوب نشده‌اند و شما به جایش شیر توی مدارس توزیع می‌کنی؟

وزیر اقتصاد

چرا در سبد کالای نمایندگان مجلس، کارت هدیه وجود ندارد؟ 

*

نکته روز:

برخی شنیده ها حاکی از آماده بودن کارت زرد مجلس برای رییس جمهور است که به سبب مصدومیت ایشان، فعلا از جیب خارج نشده است. یک منبع آگاه در همین خواست توضیحاتی ارائه دهد که نگذاشتند! 

پیشنهاد روز:

کمیته انضباطی فوتبال را تعطیل و وظایف آن را کنترات به نماینده سوال کننده و دوستانش بسپاریم.

 

 

 

 

 

 

محسن حدادی

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.