طنز/ شهردار تهران رفته گل بچیند

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – پوریا عالمی در شرق نوشت:

فاطمه دانشور، عضو شورای شهر تهران، گفت: «مسوولان شهرداری و آتش‌نشانی در مورد اتفاق آتش‌سوزی خیابان جمهوری و مرگ دو زن کارگر حالت تدافعی داشتند.»
خب، بهترین دفاع حمله است.

احمد دنیامالی، عضو شورا گفت: «قرار بود مسوولان آتش‌نشانی و شخص شهردار تهران در جلسه حاضر شده و در این موضوع پاسخگو باشند.»

شهردار تهران کجا بود؟ پشتش را کرده بود به خبرنگاران که یعنی من سوالتان را نشنیدم و رفته بود گل بچیند و ببرد به مراسم معارفه «مشاور شهردار (که خودش باشد) و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران». به‌هرحال آب رفته به جوی بازنمی‌گردد و خاک سرد است و مردم هم حافظه تاریخی ندارند، ولی امور بین‌الملل شهرداری تهران حتما در کاهش تلفات جانی شهروندان، نقش عجیبی دارد که ما درک نمی‌کنیم.

احمد مسجدجامعی گفت: «جان مردم عرصه رقابت‌های جناحی نیست.»

جان مردم گفت: «از طرف ما اگر حرف می‌زنی که فکر کنم درست متوجه قصه نشدی. ما عرصه رقابت جناحی که هیچی، پیست اسکی سیاستمداران هستیم.» جان مردم تاکید کرد: «یکی روی ما اسکی می‌رود، آن یکی روی ما گاز می‌دهد و می‌زند دنده‌سنگین و می‌رود…» جان مردم در این لحظه به‌خاطر آلودگی هوا جانش درآمد. مسجدجامعی گفت: «چرا مسوولان شهرداری و آتش‌نشانی حداقل حضور فیزیکی را داشتند و در مراسم ختم این دو زن کارگر حاضر نشدند؟» و بعدش سریع گل از گلش شکفت و رفت گل بچیند و ببرد به مراسم معارفه مشاور شهردار که نیامده بود شورا که به‌سلامتی گل بگویند و گل بشنوند. یکی از مسوولان شهرداری پاسخ داد: شاید من حضور فیزیکی نداشته باشم، ولی حضور متافیزیکی دارم و همه‌جا جلو چشم شهروندان هستم؛ مثل آلودگی هوا.

۶۰۶۰

 


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.