عابدزاده به تیم فوتبال زیر ۲۲ سال دعوت شد

۲۷م اسفند ،

کادر فنی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال درحالی اسامی ۲۰ بازیکن این تیم را برای حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر اعلام کرد که نام امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده هم در بین این نفرات دیده می‌‍شود.

خبرگزاری مهر: کادر فنی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال درحالی اسامی ۲۰ بازیکن این تیم را برای حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر اعلام کرد که نام امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده هم در بین این نفرات دیده می‌‍شود.

 اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، ایمان صادقی، احمد زنده‌روح، محمدرضا خانزاده، امین حاج محمدی، نوید خوش هوا، وحید اسماعیل‌بیگی، سعید لطفی،  شهاب کرمی، مرتضی پورعلی گنجی، بختیار رحمانی، محسن مسلمان، مرتضی تبریزی، امید عالیشاه، پیام صادقیان، کاوه رضایی، هادی دهقانی، میلاد غریبی و علیرضا جهانبخش بازیکنانی می باشند که می‌بایست راس ساعت ۲۰ فردا دوشنبه در محل هتل آکادمی ملی فوتبال خود را به کادر فنی معرفی کنند.

لازم به ذکر است علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال از بین ۳۵ بازیکنی که اسامی آنها پیش از این اعلام شده بود، ۲۰ بازیکن فوق را جهت شرکت در تورنمنت چهارجانبه قطر با حضور تیم‌های ایران، مراکش، قطر و ترکیه برگزار خواهد شد به تیم ملی دعوت کرد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.