عادل غلامی: حساب‌شده کار کردیم

۳۱فروردین۱۳،

کاپیتان تیم والیبال کاله با اظهار خوشحالی از پیروزی مقابل العین گفت: حساب شده کار کردیم و حریف خود را شکست دادیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عادل غلامی پس از پیروزی مقابل العین امارات در نشست خبری اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. با اینکه حریف ما از وجود چند بازیکن خارجی بسیار خوب بهره می‌برد اما از آنجایی که بازیکنان بومی‌اش در سطح آسیا نبودند، نتوانست حرفی برای گفتن داشته باشد. بازیکنان خارجی العین بسیار خوب کار کردنداما به هر حال ما قدرت اول آسیا هستیم، حساب شده بازی کرده و پیروز شدیم.

وی دربارهٔ بازی مرحله بعد مقابل نمایندگان چین و هند گفت: هند در سال‌های اخیر همیشه برای والیبال ایران دردسرساز بوده است. صددرصد کار سختی با این تیم داریم. آن‌ها همیشه مقابل ما خوب بازی کرده‌اند. همان طور که سرمربی هم گفت چین چهار بازیکن ملی‌پوش دارد و صددرصد بازی با آن‌ها مشکل است. ما هم همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا آن‌ها را مغلوب کنیم.

کاپیتان تیم کاله دربارهٔ اعتراض به داوری بازیکنان این تیم در جریان مسابقه گفت:‌ زمانی که حمزه کارت گرفت من خارج بودم و با پزشک تیم صحبت می‌کردم متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد اما به هر حال در زمانی ممکن است بازیکن نتواند بر اعصاب خود مسلط باشد، از این اتفاق‌ها بیفتد. البته ما هیچ کاری نداشتیم. کاپیتان حریف سعی می‌کرد زیر تور کری‌خوانی کند. فکر می‌کنم که بازیکنان کاله اصلا وارد حاشیه نشدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.