عادل فردوسی پور«روز ملی سینما» را تبریک گفت

سینماپرس-گروه تلویزیون/ شب گذشته عادل فردوسی پور در برنامه زنده تلویزیونی نود، ۲۱ شهریور مصادف با روز ملی سینما را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، برنامه ۹۰ شب گذشته به مرور خاطرات تاریخی فوتبال و پخش تصاویر آرشیوی مربوط به سال های دور از بازی های فوتبال ایران پرداخت.
عادل فردوسی پور در بخشی دیگر از برنامه ۹۰ به پخش تصاویری خاطره انگیز و کمتر دیده از تاریخ فوتبال ایران رفت و درباره این تصاویر گفت: «این تصاویر را با لطف آقای ضرغامی پخش کردیم. تصاویری که خیلی ها می گفتندامکان پخش آن نیست اما شخصا آقای ضرغامی اجازه پخش این تصاویر را دادند، ایشان خودشان خیلی هم فوتبالی هستند.»

بخشی از این برنامه به پخش تصاویری از حضور پرویز پرستویی در یکی از تیم های فوتبال اختصاص داده شد و به بهانه پخش این تصویر فردوسی پور روز ملی سینما را به تمامی اهالی سینما تبریک گفت.

گفتنی است پیش از این هم فردوسی پور به مناسبت موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» در کسب جایزه گلدن گلوب به اهالی سینما تبریک گفته بود که در آن زمان به عنوان اولین تبریک های تلویزیونی برای موفقیت فیلم فرهادی در کسب یکی از مهمترین رخدادهای سینمایی آمریکا و جهان بود.

انتهای پیام/ع.ت ـ ب.ب

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۷۴۹


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.