“عارف” سال ۹۳ را سال تدوین راهبردهای انتخاباتی اعلام کرد/ هر اظهارنظر اصلاح‌طلبان را نباید به کل جریان نسبت داد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مشاور رسانه‌ای عارف گفت: عارف معتقد است انتخابات مجلس دهم در کنار سایر انتخابات کشور مهم است، همچنین وی سال ۹۳ را سال تدوین راهبردها در مجموعه خود اعلام کرد.

“علیرضا خامسیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صحبت‌های اخیر برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر “پوست‌اندازی این جریان سیاسی” اظهار داشت: اظهارنظر هر اصلاح‌طلبی تحلیل و نظری شخصی بوده و نمی‌توان آنرا به کل این جریان نسبت داد.

این روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب ادامه داد: به عقیده من اصلاح‌طلبان در برهه‌ای از زمان نیازمند این پوست‌اندازی بوده‌اند، اما بررسی زمان آن ممکن نیست چراکه ممکن است اکنون و یا در آینده هم باشد، بنابراین تحول در جریان اصلاح‌طلب براساس عملکرد خود و فضای سیاسی حاکم تبیین می‌شود.

مشاوررسانه‌ای “محمدرضا عارف” با اشاره به اهمیت داشتن مجلس آینده برای اصلاح‌طلبان بویژه رئیس بنیاد امید ایرانیان، افزود: عارف معتقد است انتخابات مجلس دهم در کنار سایر انتخابات کشور مهم است، همچنین وی سال ۹۳ را سال تدوین راهبردها در مجموعه خود اعلام کرد.

این فعال رسانه‌ای خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان نسبت به هر انتخاباتی رویکرد جدی دارند، مجموعه عارف نیز در قالب مجموعه اصلاح‌طلبان فعالیت می‌کنند چراکه عارف یکی از فعالیت‌های سیاسی خود را معطوف به انتخابات دانسته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.