عارف هنوز تصمیمی برای کنار رفتن ندارد

۲۰خردادماه،

رئیس ستاد عارف گفت: خبر کناره‌گیری آقای عارف به نفع روحانی را تکذیب می‌کنم چراکه وی هنوز تصمیمی برای کنار رفتن نگرفته است.

به گزارش ممتازنیوز،‌ جعفر توفیقی رئیس ستاد محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که بعضی خبرها حکایت از این دارد که شورای مشورتی تصمیم بر کناره‌گیری آقای عارف به نفع آقای روحانی را داشته است، گفت: این خبر را تکذیب می‌کنم. آقای عارف هنوز به نتیجه‌ای برای کنار رفتن نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در همایش امروز آقای عارف، کناره‌گیری ایشان به نفع آقای روحانی و یا کناره‌گیری آقای روحانی به نفع وی اعلام شود، خاطرنشان کرد: این همایش یک همایش انتخاباتی است و بنا نیست در این خصوص سخنی مطرح شود.

این در حالی است که غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران در گفتگو با مهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نتیجه ائتلاف روحانی و عارف چه شده است، گفت: شورای ۱۰ نفره مشورتی که آقای خاتمی تشکیل داده بودند اطلاعیه داده است که روحانی را به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان انتخاب کرده اند البته ضمن احترامی که به عارف دارم این اتفاق افتاده و آقای عارف و روحانی نیز گفته اند که تابع نظر بزرگان می باشند.

وی با اشاره به حمایت آقای خاتمی از روحانی گفت: به هر حال شورای مشورتی با حضور خاتمی تشکیل می گردد و در این انتخاب آقای خاتمی بی تاثیر نیست. این شورا در قبل نیز اطلاعیه هایی در رابطه با حضور آقای هاشمی داده اند، در مجموع نظر شورا قطعی است و آقای روحانی کاندیدای نهایی است.

کرباسچی با بیان اینکه کناره گیری عارف اتفاق مهمی است، افزود: به هر حال اگر این اتفاق بیفتد چون مجموعه اصلاح طلبان و نیروهای مرتبط یک کاندیدا خواهند داشت کمک بزرگی برای آقای روحانی خواهد بود.

وی ادامه داد: نظر خودم این است که روحانی می تواند در دور اول برنده شود و بر اساس بعضی از نظرسنجی هایی که سراغ داریم رای روحانی بسیار بالاست و احتمالا با کناره گیری عارف این وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

کرباسچی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چنانچه عارف به نفع روحانی کنار نرود جبهه اصلاحات چه تصمیمی خواهد گرفت، گفت: من فکر نمی کنم این طور باشد بالاخره مجموعه اصلاح طلبان با هم هماهنگ می باشند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.