عاشق تلفن بلکبری ام هستم

۱فروردین ۱۳،

فاوانیوز: متاسفانه هرگز تیتری شبیه “استیو جابز: چرا نکسوس ۷ خودم را دوست دارم” نخواهیم دید. احتمال اینکه به این زودی ها تیتری شبیه “استیو بالمر: چرا در دستشویی از آیفون استفاده می کنم” ببینیم هم کم است. ولی خوشبختانه در یک مصاحبه صمیمی و تازه، رئیس هیئت مدیره گوگل آقای اریک اشمیت با روی خوش اعتراف کرده که شرکت متبوعش هنوز راه بسیاری دارد تا بلکبری عزیز او را از دستش در بیاورد.

او در گفتگو با سردبیر گاردین، آلن راسبریجر در کنفرانسی در هند، علاقه خود به تلفن بلکبری اش را چنین توضیح می دهد: «ببینید، من سعی کردم یک باره کنارش بگذارم. سعی کردم تمام روز دستکش بپوشم. حتی سعی کردم تمام روز سر لری [پیج] و سرگی [برین] داد بزنم که باید به کانادا نقل مکان کنند. ولی نشد که نشد، من [به بلکبری] معتادم.»

به نظر می رسد صفحه کلید فیزیکی و QWERTY بلکبری آقای اشمیت را حسابی مجذوب خود کرده. با اینکه محصولات مشابهی با طعم دسرهای اندرویدی وجود دارند که Samsung Replenish یکی از خوب ها از این میان است، ولی او همچنان به بلکبری وفادار مانده.

گوگل پیش تر در زمینه دستگاه هایی که کارکنانش باید استفاده کنند بسیار سخت گیر بود ولی مگر کسی جرات دارد به اریک اشمیت چیزی بگوید؟ شاید بهتر باشد او را نه نماد گوگل، بلکه بیشتر مرد مصاحبه ها (و البته دنیای سیاست) بدانیم. او قبل از این هم گفته بود که از نظرش آیپد مینی و نکسوس ۷ “خیلی کوچک” می باشند و شخصاً از نکسوس ۱۰ استفاده می کند.

آیا کسی هست که اریک اشمیت را تحسین نکند؟ او بر خلاف مدیران ارشد سایر شرکت ها، از آوردن نام محصولات رقبا اکراه ندارد. اپل را تحسین می کند، آزادانه دستگاه های مورد استفاده اش را نام می برد و برای اش مهم نیست که چه کسی خوش اش می آید و چه کسی نه.

احتمالا بعد از باراک اوباما، اریک اشمیت دومین آدم مهم و مشهوری است که استفاده اش از بلکبری، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته.

منبع: نارنجی

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.