عاشوری:بازیکنان مسئولیت‌شان دو برابر شده است

  محسن عاشوری در خصوص آخرین شرایط بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر در زمین فوتبال کار خودمان را دنبال می‌کنیم. در اولین قدم مهم‌ترین موضوع برای ما اعتماد به نفس بازیکنان بود. خوشبختانه امسال در فصل نقل و انتقالات خوب کار کردیم و به همین دلیل در جلسه‌ای به بازیکنان گفتم که نسبت به فصل گذشته مسئولیت‌شان دو برابر شده است.

وی افزود: حریفان بازیکنان پرسپولیس را می‌شناسند و به همین دلیل با انگیزه چند برابر مقابل ما به میدان خواهند آمد، بنابراین باید بازیکنان در دیدارهای فصل جدید با تلاش مضاعفی به میدان بروند. البته من تا به امروز از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم چون به خاطر پرسپولیس با جان و دل فشارها را تحمل می‌کنند.

عاشوری خاطرنشان کرد: اما صحبت من باز هم با هواداران عاشق پرسپولیس است که واقعا اگر لازم باشد ۱۰۰ بار دیگر تکرار می‌کنم که بدون آنها فوتبال هیچ معنایی ندارد. اگر شرایط این است که تمرین پشت درب‌های بسته برگزار شود به خاطر خود هواداران است اما اگر مثل تمرین روز یکشنبه بعد از ظهر هواداران بیایند و نظم و انضباط را رعایت کنند و به موقع بازیکنان پرسپولیس را تشویق کنند هیچ مانعی برای حضور آنها در تمرین وجود نخواهد داشت. اکنون موقعیت پرسپولیس حساس است و در دوران بدنسازی بازیکن نیاز به تمرکز دارد. اگر تشویق‌ها به موقع شود و در چارچوب تیمی باشد هیچ مشکلی ندارد. در غیر این صورت اشکال‌هایی به وجود می آید که غیر قابل جبران است.

وی در خصوص شرایط کلی پرسپولیس نیز گفت: روز به روز رو به جلو حرکت می‌کنیم تا به استانداردهای لازم برسیم. طبق صحبتی که با بدنساز پرسپولیس داشتم خوشبختانه شرایط کلی تیم خوب است و از این بابت ابراز رضایت داریم.

مربی پرسپولیس درباره بازی با صنعت نفت آبادان در اولین هفته لیگ برتر نیز گفت: همه می دانند گرمای هوا در آبادان نگران کننده است اما بازیکنان باید به امتیاز‌ها فکر کنند. بالاخره باید قبول کنیم بازی اول ما در آبادان است و نمی‌شود کاری کرد. ما باید بدانیم هر تیم با وجود داشتن مهره‌های توانمند و کلیدی، به یکدلی بیش از هر چیز دیگری نیاز دارد و من امیدوارم امسال با همین اتحاد پرسپولیس به موفقیت برسد و ناکامی فصل گذشته را جبران کند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.