عاقبت قصه‌های بنی‌اعتماد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

رخشان بنی اعتماد از کارگردانان با سابقه سینمای ایران است که بعد از˝خون بازی˝ فیلمی را جلوی دوربین نبرده است.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین؛ رخشان بنی اعتماد یکی از ازکارگردانان به نام سینمای ایران است که در سال‌های قبل فیلمی را جلوی دوربین نبرد. این کارگردان با سابقه سینمای ایران نهم مهرماه سال جاری به راهی بوسان کره جنوبی می گردد تا به عنوان رییس هیات داوران،فیلم های این جشنواره را به قضاوت نشیند.

بنی اعتماد این روزها مشغول نگارش فیلمنامه ای تازه است که تصمیم دارد این فیلم را به زودی جلوی دوربین برد. این فیلمنامه که سوژه ای اجتماعی دارد در مرحله نگارش است.

رخشان بنی اعتماد این روزها فیلم قصه ها را در نوبت اکران دارد که قرار است اولین اکران این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر باشد. این فیلم که یکی از پربازیگرترین فیلم های سینمای ایران است، موضوعی اجتماعی را دست مایه قرار داده و یکی از متفاوت ترین آثار این کارگردان محسوب می گردد.

قصه‌ها به کارگردانی رخشان بنی اعتماد که در سکوت کامل خبری ساخته شد تا به امروز امکان نمایش عمومی پیدا نکرده است  جزو فیلم های توقیفی دولت دهم محسوب نمی شود. بلکه رخشان بنی اعتماد تمایل نداشته است که این فیلم را به وزارت ارشاد ارائه کند.

فیلم‌نامه‌ “قصه‌ها” را رخشان بنی‌اعتماد با همراهی فرید مصطفوی نوشته است و در پشت دوربین امیر اثباتی به عنوان طراح، کوهیار کلاری مدیر فیلمبرداری، یدااله نجفی صدابردار، سپیده عبدالوهاب تدوین‌گر، مهرداد میرکیانی چهره‌پرداز، امیر حسین قاسمی صداگذار، نوا روحانی مدیر تولید، حبیب رضایی مشاور کارگردان با رخشان بنی‌اعتماد همکاری کردند.

 انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.