عالیشاه با پرسپولیس دو ساله بست

۲۱خردادماه،

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه که در دو فصل قبل به واسطه اعتماد علی دایی، تبدیل به یکی از پدیده های فوتبال ایران شده است،با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و قراردادی دو ساله را به امضا رساند.

عالیشاه عصر دیروز صحبت های مقدماتی را با محمد رویانیان انجام داده بود.

عالیشاه فصل قبل بازیکن رده سنی زیر ۲۱ سال تیم فوتبال راه آهن بود و در لیست ۲۲ بازیکن بزرگسال و ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال باشگاه راه آهن قرار نگرفته بود و به همین دلیل، طبق قوانین، سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود. عالیشاه همچون میلاد غریبی، دو خرید جدید پرسپولیس می باشند که سهمیه لیگ برتری محسوب نشده و امسال بازیکن رده سنی زیر ۲۳ سال پرسپولیس محسوب خواهند شد. عالیشاه از روز چهارشنبه در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

همچنین پیوستن سیدصالحی مهاجم گلزن تراکتورسازی به پرسپولیس نیز قطعیت یافته و این بازیکن که چند روز پیش با محمد رویانیان به توافق رسیده بود، به خاطر رخصت گرفتن از باشگاه تراکتورسازی، درخواست کرده بود خبر رسمی پیوستنش به پرسپولیس، پس از کسب اجازه وی از باشگاه تراکتورسازی منتشر شود. سیدصالحی نیز پس از بازگشت سرخ پوشان از اردوی اردبیل، در روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت.

باشگاه پرسپولیس پیش از این براساس لیست ارائه شده از سوی سرمربی تیم، با مهرداد کفشگری هافبک راه آهن، قاسم دهنوی هافبک تراکتورسازی، میثم حسینی مدافع میانی و چپ نفت تهران، میلاد غریبی هافبک کناری تیم فوتبال سایپا، یونس شاکری مهاجم تیم فوتبال ابومسلم و عباس زاده مهاجم تیم فوتبال صنعت ساری قرارداد بسته بود.

همچنین براساس لیست ارائه شده از سوی سرمربی تیم، قرارداد چند بازیکن فصل قبل تمدید شده و توافقات خوبی برای تمدید قرارداد ملی پوشان پرسپولیس انجام شده است که پس از پایان بازی های تیم ملی، منجر به عقد قرارداد رسمی خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.