عباسی: مدیران پرسپولیس و استقلال تغییر نمی‌کنند

در حاشیه مراسم کلنگ زنی بزرگترین مجموعه تفریحی خاورمیانه

مراسم کلنگ زنی بزرگترین مجموعه تفریحی ورزشی خاورمیانه با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهر پرند برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر محمد عباسی به همراه برخی معاونان و مدیران وزارت ورزش و جوانان امروز و در حاشیه کلنگ زنی زمین گلف مجموعه سرزمین ایرانیان از شهر جدید پرند بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص ساخت و ساز یکصد هزار واحد مسکونی در شهر پرند برای اقشار کم درآمد اظهار داشت: احداث واحدهای مسکونی و اجرای طرح مسکن مهر یکی از اقدامات بسیار ارزنده دولت است که در حمایت از اقشار کم درآمد شکل گرفته است.

دکتر عباسی با اشاره به اهمیت ایجاد فضاهای ورزشی در شهر پرند گفت: با توجه به اینکه در آینده ای نزدیک افراد بسیاری در این شهر سکونت خواهند داشت تاکید ما بر این است که مجموعه های ورزشی متناسب با ظرفیت جمعیت شهر پرند ساخته شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این موضوع که ورزش نیاز جامعه و نشاط جوانان کشور است، افزود: برای توسعه و افزایش سرانه اماکن ورزشی باید از سرمایه گذاران ایرانی حمایت کنیم و امروز با حضورمان در مجموعه سرزمین ایرانیان باید بگوییم که بخش بسیار عظیمی از این مجموعه که بالغ بر ۱۴۰۰ هکتار است به دست بخش خصوصی هدایت می شود به همین خاطر وزارت ورزش و جوانان با تمام توان و در راستای تحقق سلامت و نشاط جامعه ایران اسلامی از آن ها حمایت می کنیم. چراکه با توسعه ورزش می توانیم جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم.

دکتر عباسی در حاشیه این مراسم در خصوص شایعات تغییر مدیریتی در استقلال و پرسپولیس گفت: مباحث مطرح شده به هیچ وجه صحت ندارد و مدیران این دوباشگاه در جای خودشان هستند.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با پرداخت پاداش قهرمانان ملی اظهار داشت: یکی از مواردی که از بدو تشکیل وزارت ورزش و جوانان سخت پیگیر آن بوده ایم، جوایزی است که از سال ۸۹ باقی مانده و سعی مان بر این است تا با تامین بودجه هدایا را پرداخت کنیم.

دکتر عباسی در پایان به بهبود وضعیت مالی فدراسیون های ورزشی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تمامی فدراسیون‌ها ساماندهی شده‌اند و نسبت به گذشته وضعیت به مراتب بهتری دارند. برخی مشکلات باقی مانده نیز انشاءالله بزودی برطرف می‌شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.