عباس ترابیان : چهاردهمین لیگ را با ۱۳ تیم آغاز می کنیم

عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : برنامه مسابقات لیگ فوتسال توسط کمیته فوتسال تدوین شده و قرعه کشی این دوره لیگ با حضور نمایندگان ۱۳ تیم انجام شده ور در این هفته باقی مانده تا لیگ چهاردهم اضافه شدن یک تیم به لیگ برتر فوتسال باعث بی نظمی و اختلال در برگزاری این مسابقات خواهد شد.

ترابیان افزود: مسئولان تیم فوتسال استیل آذین خواستار حضور در لیگ بتر بودند اما به علت دیر ارسال کردن مدارک و اتمام وقت ثبت نام درلیگ برتر حضور آنها در لیگ برتر غیر ممکن است و لیگ با حضور ۱۳ تیم ازپنج شنبه ۱۲ مرداد ماه سر موعد خود آغاز خواهد شد.

ترابیان در خصوص پخش تلویزیونی مسابقات لیگ اظهار داشت: در جلسه ای که با مسئولان صدا و سیما داشتیم مقرر شد که در هفته اول در بازی فوتسال از شبکه ورزش به طور مستقیم پخش شود و برای بازیهای بعدی لیگ هم برنامه ویژه ای برای پخش مستقیم در نظر خواهیم داشت.

ترابیان در خصوص حضور مربی اسپانیایی در تیم ملی فوتسال بیان داشت: این مربی هم اکنون در چند کلینیک مشغول فعالیت است که در مذاکره ای که با وی داشتیم خواستار آن شدیم که برای تمرکز بیشتر در فوتسال کشورمان تعهداتی که با تیم های دیگر دارد را منقضی کند تا پس از حضور در ایران ناگهان قرارداد با تیم های عربی را مطرح نکند و عجله ای هم برای ثبت قرارداد این مربی اسپانیایی نداریم و تا روز دوشنبه تکلیف این مربی را مشخص می کنیم .

وی در پایان درباره قرعه کشی جام جهانی فوتسال خاطر نشان کرد: فدراسیون جهانی دعوتنامه ای برای حضور در قرعه کشی جام جهانی فوتبال برایم ارسال کرد که قرار است ۱۴ شهریور عازم بانکوک محل برگزاری قرعه کشی جام جهانی شوم و همچنین در آنجا جلسه ای با مسئولان آسیایی و فیفا خواهم داشت ودر کارگاه آموزشی که حین مراسم قرعه کشی جام جهانی می خواهد برگزار شود هم شرکت می کنم ./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.