عباس عبدی مطالب منتشر شده علیه خود و فرهادی را تکذیب کرد/ نامه ۸۸ جعلی است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۱/آذر/ – ۰۹:۳۱ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

با انتشار یادداشتی؛

خبرگزاری : پس از معرفی محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، برخی از رسانه‌ها با انتشار نامه‌ای مدعی شده‌اند عده‌ای از سیاسیون از جمله عباس عبدی و فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، آن را امضا کرده‌اند که عبدی در یادداشتی صحت این نامه را نادرست خواند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن یادداشت عباس عبدی بدین شرح است:

«اکنون که آقای دکتر فرهادی به عنوان گزینه جدید وزارت علوم برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی شده است، گفته می شود که قرار است از متن مرتبط با سال‌های پیشین علیه آقای دکتر فرهادی سوء‌استفاده شود.

از آنجا که نام بنده هم در ذیل این نامه هست توضیح زیر را ضروری دانستم تا نیازی به توضیح آقای دکتر فرهادی و سایرین نباشد.

بنده در زمان رای اعتماد به آقای دکتر نجفی برای اولین بار از وجود چنین نامه‌ای مطلع شدم. هر چند هر فرد آشنایی با سیاست بر حسب سیاق نوشته و مجموعه‌ای که نام‌شان در ذیل متن آمده متوجه جعلی بودن آن می‌شود، علیهذا مجددا تاکید می شود که بنده به عنوان کسی که نامش در ذیل نامه آمده هیچگاه در جریان انتشار آن نبوده‌ام و از برخی دیگر از افرادی هم که نام‌شان هست پرسیدم بکلی اظهار بی اطلاعی می‌کردند، و به نظر می‌رسد که موضوع بکلی جعلی است زیرا اگر واقعی بود در قراردادن نام افراد در ذیل نامه، رضایت همه آنان را کسب می‌کردند. اینجانب اجازه قراردادن نامم بدون کسب رضایت قبلی در زیر متونی که حتی با آن موافقم را به کسی نمی‌دهم چه رسد به متنی که واجد این ویژگی نیست. طبیعی است اگر در همان زمان انتشار امکان اطلاع از اصل نامه از مجاری رسمی همچون مطبوعات وجود می‌داشت، اقدام به تکذیب آن می‌کردم. با توجه به اینکه بنده در موقعیت قرار گرفتن در پست و مقام نیستم امیدوارم که از تکذیببه بنده نیز سوء تعبیر نشود.»

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.