عبدولی: برای افتخار آفرینی در المپیک آماده هستیم

ملی پوش وزن ۶۶ کیلوگرم تیم کشتی فرهنگی گفت: باید در رقابت های المپیک ۲۰۱۲ طوری کشتی بگیرم که در پایان زحمات چندین ماهه ام بی ثمر نماند.

سعید عبدولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از آبان ماه سال گذشته که اولین اردوی آماده سازی تیم فرنگی برای حضور در المپیک آغاز شد در همه تمرینات با جدیت تلاش کردم چرا که هدف بزرگی چون کسب مدال المپیک را درسر داشتم.

وی درمورد حریفان اصلی خود گفت: برای رسیدن به مدال باید آمادگی شکست هر رقیبی را داشته باشی و نمی توان از کشتی گیر خاصی به عنوان رقیب اصلی یاد کرد اما روی کاغذ “تسخادیا” گرجستانی، “هیون وو” از کره جنوبی، “مولنس” کوبایی و یکی دو نفر دیگر شانس زیادتری برای کسب مدال المپیک نسبت به سایرین دارند.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۲ استانبول تصریح کرد: با دقت تمامی نکاتی را که کادر فنی در تمرینات به آن اشاره می کنند  را گوش می کنم و با همه توان سعی خواهم داشت ضعف هایم را به حداقل برسانم چرا که اعتقاد دارم در میادین بزرگ همه کشتی گیران آمادگی لازم را دارند در نتیجه کسی به موفقیت خواهد رسید که از بقیه زیرک تر و کم اشتباه تر باشد.

فرنگی کار خوزستانی کشورمان درمورد سرقتی که چندی پیش از منزلشان صورت گرفته بود اظهار داشت: متأسفانه چند هفته پیش عده ای سارق وارد منزل ما شدند و علاوه بر وسایل خانه مدال هایی را که برای آنها زحمت بسیاری کشیده بودم را نیز به سرقت بردند، هنوز خبری از آنها نیست، اما امیدوارم حداقل مدال هایم را برگردانند.

وی با بیان اینکه حضور در المپیک نیز خود افتخار بزرگی است خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می تواند من را از حضور در المپیک راضی کند کسب موفقیت و رسیدن به سکوی قهرمانی دراین رقابت هاست درنهایت امیدوارم بتوانم به این مهم برسم.

عبدولی سوال پایانی را که مروبط به معرفی خودش بود این چنین پاسخ داد: سعید عبدولی هستم در سال ۱۳۶۸در شهرستان اندیمشک استان خوزستان متولد شدم از همان کودکی علاقه بسیار شدیدی به کشتی داشتم و از همان کودکی علاقه بسیار شدیدی به کشتی داشتم و زیرنظر ایرج قلاوند که هم اکنون نیز مربی من در تیم ملی است فعالیت دراین رشته را آغاز کردم.

بعد از رسیدن به طلای جوانان جهان در رده سنی بزرگسالان ابتدا صاحب مدال طلای بازی های آسیایی گوانگجو شدم و درسال ۲۰۱۲ در رقابت های جهانی استانبول روی سکوی نخست قرار گرفتم. پس از ازدواج صاحب یک فرزند پسر شدم که همه دنیای من است.

تا به امروز سیزده اردوی آماده سازی را برای حضور در المپیک ۲۰۱۲ زیرنظر کادر فنی پشت سر گذاشتم که آخرین آن از روز ۲۰ تیرماه درخانه کشتی آغاز شده و روز سه شنبه ۱۷مرداد ماه کشتی هایم در المپیک شروع می شود که برای خوشرنگترین مدال این رقابت ها تلاش خواهم کرد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.