عبدی: پرسپولیسی ها با دستخودشان حاشیه ها را زیاد می کنند

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس در حال حاضر اصلا خوب نیست.

حسین عبدی کاپیتان سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط پرسپولیس در حال حاضر اصلا خوب نیست و متأسفانه خودشان به مسائلی می پردازند که فشارها را بیشتر می کند.
بحث هایی که در مورد علی کریمی مطرح می شود و اتفاقاتی که در بازی با سپاهان افتاد، تنش های زیادی ایجاد کرده و تیم بیشتر به حاشیه می رود.
وی افزود: در این شرایط بهترین کار حفظ آرامش و تمرکز است مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم باید کمتر مصاحبه کنند وبیشتر کارکنند تا با کسب نتایج خوب، پرسپولیس را کم کم به جایگاه واقعی‌اش برسانند.
او در ادامه گفت: نمی دانم برای علی کریمی چه اتفاقی افتاده است درسال ۸۰ هم چنین اتفاقی افتاد و پرسپولیس تاسال ۸۴ خالی از بازیکنان با سابقه بود اگر علی کریمی اشتباهی مرتکب شده، سرمربی تیم باید خیلی جدی با او صحبت کند و مشکل را حل کنند اما اگر اشتباهی نکرده و این مسائل فقط برای قدرت نمایی است تا به تیم شوک بدهند، نباید چنین کاری انجام دهند چون علی کریمی سالها برای پرسپولیس زحمت کشیده و یک بازیکن معمولی و تازه وارد نیست که چنین برخوردهایی با او شود.
در این شرایط مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم بیش از هر کسی باید خودشان را کنترل کنند.
عبدی در پایان گفت: شاید عده ای فکر کنند که با پیروزی مقابل آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس از بحران خارج شده اما باید واقعی ها را ببینیم چرا که با یک برد آن هم مقابل تیمی مثل آلومینیوم هرمزگان که تازه به لیگ برتر آمده و شرایط خوبی هم ندارد، چیزی عوض نمی شود البته خوشحالم که پرسپولیس برد اما نوع بازی تیم خوب نبود و پرسپولیس باید با قدرت و صلابت بیشتری بازی کند با این سبک بازی کردن، سخت می شود به آینده پرسپولیس امیدوار بود./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.