عبور عابر از اتوبان، حادثه اتوبان یاسینی را رقم زد

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح حادثه تصادف شب گذشته در اتوبان شهید یاسینی، اعلام کرد: این حادثه به علت عبور عابر پیاده از عرض اتوبان رخ داد.
 
سرهنگ اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح خبر تصادف شب گذشته در اتوبان شهید یاسینی، گفت: در ساعت ۲۲ شب گذشته بر اثر عبور یک عابر پیاده از عرض بزرگراه در روبروی ترمینال شرق، این حادثه رخ داد.
 
وی با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیون برای عدم برخورد با عابر پیاده‌ای که از عرض خیابان حرکت می‌کرد، از مسیر منحرف شدند، گفت: کامیون پس از برخورد با گاردریل متوقف که عابر پیاده نیز دچار مصدومیت شد.
 
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه حال عمومی عابر پیاده مساعد گزارش شده است، گفت: این فرد توسط عوامل اورژانس تهران به بیمارستان منتقل شد.
 
اسماعیلی با بیان اینکه برخورد کامیون با گاردریل، موجب نشت و جاری شدن گازوئیل در سطح بزرگراه شد، گفت: بلافاصله آتش‌نشانان به محل حادثه فرا خوانده شده و پس از ایمن‌سازی محیط، محل را ترک کردند.
 
وی در پایان رخداد هرگونه تصادف زنجیره‌ای در اتوبان یاسینی را رد کرد و گفت: با توجه به این که پلیس مرجع اعلام رخداد تصادف است اطلاعات ما به طور قطع نشان می‌دهد هیچ تصادف زنجیره‌ای در این اتوبان رخ نداده است.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.