عجیب،شایدهم واقعی / کریم و یحیی دو گزینه اصلی نیمکت سرخ

۲۰م آذر ،

عجیب،شایدهم واقعی / کریم و یحیی دو گزینه اصلی نیمکت سرخ

گل: خبرها باشگاه پرسپولیس : این روزها دربارهٔ وضعیت نیمکت سرخپوشان خبرهای ضد و نقیضی به گوش می‌رسد. از ماندگار شدن مانوئل ژوزه گرفته تا آمدن مجید جلالی؛ از ورود بگوویچ و افاضلی تا بازگشت مصطفی دنیزلی.

 به گزارش فوتبال آنلاین به تمام شایعات جورواجوری که دربارهٔ نیمکت پرسپولیس می‌شنوید، یک احتمال دیگر را هم اضافه کنید. اما این یکی خیلی هم شایعه نیست، خبری است که احتمال وقوعش بیشتر از سایر خبرهاست.

این روزها دربارهٔ وضعیت نیمکت سرخپوشان  خبرهای ضد و نقیضی به گوش می‌رسد. از ماندگار شدن مانوئل ژوزه گرفته تا آمدن مجید جلالی؛ از ورود بگوویچ و افاضلی تا بازگشت مصطفی دنیزلی. از سرمربیگری ایرانی‌های سرشناس گرفته تا سرمربی‌های خارجی و دستیاران ایرانی. اما این بار صحبت از یک ترکیب کاملا جوان و تازه‌نفس برای نیمکت پرحاشیه قرمزهاست. از یحیی گل‌محمدی و کریم باقری.

از حوالی باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد یحیی گل‌محمدی که فعلا به عنوان سرمربی موقت سرخپوشان معرفی شده به احتمال زیاد به زودی با حذف پسوند «موقت» پست سرمربیگری را تا پایان فصل بر عهده خواهد گرفت. اما گزینه‌ای که مدیران پرسپولیس برای دستیاری یحیی در نظر گرفته‌اند هافبک سابق این تیم و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است که دو سال پیش و در زمان مربیگری علی دایی از بازیگری کناره گرفت و کفش‌هایش را آویخت.

کریم باقری گزینه مورد نظر مسئولان پرسپولیس است و اگر پیشنهاد دستیاری گل‌محمدی را بپذیرد اولین تجربه مربیگری خود را با تیم پرسپولیس آغاز خواهد کرد. سرنوشت زوج کریم و یحیی به عنوان دو مربی جوان و نوجو در پرسپولیس، کنجکاوی بسیاری را برمی‌انگیزد. آن‌ها همانقدر که ممکن است موفق و شگفتی‌آفرین عمل کنند، احتمال دارد به مهره‌های سوخته‌ای تبدیل شوند که بعدا در موردشان بگویند: «هدایت پرسپولیس برایشان خیلی زود بود.»


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.