عجیب‌ترین تابوت‌ها

باشگاه خبرنگاران: تابوت یک وسیله برای قرار دادن جنازه فرد فوت شده در درون قبر در بعضی از ادیان است. با وجود شباهت اکثر تابوت ها به همه، همیشه تفاوتهایی نیز در طراحی این وسیله وجود دارد.

خبرگزاری فارس: عجیب‌ترین تابوت‌ها

مرگ حقیقتی انکار ناپذیر در زندگی تمامی انسان ها و موجودات زنده است.تمام آنانی که روزی به این دنیا می آیند روزی از این دنیا می روند. در عین حال برای تتفین و به خاکسپاری انسان ها با توجه به رسوم و اعتقادات آنها راه های زیادی وجود دارد. یکی از این راه ها دفن افراد در تابوت است که عموما توسط مسیحیان صورت می گیرد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از تابوتهای عجیب آشنا کنیم.

تابوت تخم مرغی

بسیاری از ما دوست داریم که در عده صبحانه یک یا دو تخم مرغ را به صورت نیمرو و یا آب پز میل کنیم. اما به نظر شما قرار گرفتن در یک تابوت به شکل تخم مرغ چگونه خواهد بود؟ مسلما یک انسانی بی جان نمی تواند از تجربه خود در درون یک تابوت تخم مرغی برای شما بگوید اما طرح آن جالب به نظر می رسد.

تابوت مرغی

پس از تابوتی به شکل تخم مرغ بد نیست تا با تابوتی به شکل مرغ رو به رو شوید. این تابوت مرتفع به احتمال زیاد به دلیل ارتفاع زیاد و شکل عجیبش برای تشیع کنندگان مشکل ساز خواهد شد!

تابوت بیگانه

داستان بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی بیگانه سالهای بسیار زیادی است که ذهن بسیاری از دانشمندان، متفکرین و حتی هنرمندان را در نقاط مختلف جهان به خود جلب کرده است. این علاقه و طرز تفکر باعث شده است تا حتی تابوتی شبیه به این بشقاب پرنده ها ساخته شود تا عاشقان این پدیده را در آن دنیا نیز تنها نگذارد.

تابوت کوسه‌ای

بسیاری کوسه ماهی را به عنوان خطرناک ترین آبزی موجود در جهان می شناسند و سعی می کنند از محل های زندگی این موجود خطرناک دوری کنند. خوب می توان گفت این تابوت می تواند برای یک کارشناس علوم دریایی و یا یک شخص عاشق کوسه ها مکانی دوست داشتنی برای خواب ابدی باشد.

تابوت آناناسی

آناناس یک میوه استوایی خوشمزه و زیبا است که طرفدارن خود را دارد. ظاهرا طراحان تابوت سعی کردند تا با نگاهی به این میوه خوشمزه یک تابوت را بسازند و احتمالا شخص دفن شده هم امید داشته باشد تا پس از مدتی دوباره رشد کرده و به زندگی بازگردد.

تابوتی برای عاشقان موسیقی

علاقه مندان به موسیقی حتما با گیتار به عنوان یکی از مهم ترین آلات موسیقی در جهان آشنا هستند. این علاقه به موسیقی باعث شده است تا طراحان تابوت دست به ساخت تابوتی به شکل گیتار بزنند تا عاشقان موسیقی را در آن جهان نیز همراهی کنند. با توجه به شکل ظاهری این تابوت دقیقا مشخص نیست که چگونه باید جنازه شخص متوفی را در این تابوت قرار داد!

تابوت عاشقان پرواز

این تابوت به احتمال فراوان برای اشخاصی طراحی شده است که عاشق پرواز و کایت سواری هستند. در واقع این عشق به پرواز است که باعث شده است تا در هر سال هزاران نفر به آزمایش انواع هواپیماها دست می زنند و زندگی خود را در معرض خطر قرار می دهند. این عشق و علاقه از دید طراحان تابوت پنهان نمانده است و باعث شده است تا آنان به ساخت تابوت گلایدری نیز اقدام کنند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.