عجیب اما واقعی؛ تحقیر لیورپول مقابل ناپولی

لیورپول در دیدار خارج از خانه مقابل ناپولی با نتیجه چهار بر یک تحقیر شد تا فینالیست فصل گذشته شروع بسیار بدی داشته باشد.

عجیب اما واقعی؛ تحقیر لیورپول مقابل ناپولی

به گزارش ممتاز نیوز، در ادامه هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های ناپولی و لیورپول از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران از گروه A در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا مقابل هم صف آرایی کردند. شاگردان یورگن کلوپ در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان داشتند، اما در قدم آخر مقابل رئال مادرید شکست خوردند تا دست‌شان از جام کوتاه بماند. 

در نیمه اول ناپولی خیلی سریع در دقیقه ۵ توسط پیوتر زیلینسکی از روی نقطه پنالتی به گل رسید. در دقیقه ۱۶ یک پنالتی دیگر به سود ناپولی اعلام شد، اما ویکتور اوسیمن نتوانست گلزنی کند. در ادامه آندره زامبو آنگوییسا اختلاف را دوبرابر کرد و این پایان کار در نیمه اول نبود و جیووانی سیمئونه با زدن گل سوم، ناپولی را ۳-۰ پیروز به رختکن فرستاد. 

در نیمه دوم نیز آتش بازی ناپولی ادامه داشت و آن‌ها دوباره خیلی سریع در دقیقه ۴۷ توسط زیلینسکی به گل چهارم رسیدند و دو دقیقه بعد لوئییز دیاز یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما قرمزهای بندر مرسی ساید در نهایت باخت ۴-۱ را پذیرفتند تا دست خالی به انگلیس بازگردند. 

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.