عجیب ترین زوج های دنیا +عکس

همه روزه در دنیا زوج های بسیار زیادی در کنار هم زندگیشان را آغاز می کنند. در این میان نیز می توان برخی زوج های بسیار عجیب مانند زوجی با بیشترین اختلاف سنی و یا چیزهای دیگر پیدا کرد.

مشرق : در این مطلب به تعدادی از زوج های بسیار عجیب که شاید در دنیا کاملا منحصر به فرد باشند اشاره می کنیم.

جوان ترین زوج دنیا:

هر دختر جوانی همیشه آرزوی عروس شدن را دارد و به آن فکر می کند. دختر بچه ها دوست دارند تا هرچه زودتر لباس عروس به تن کنند. اما امر در مورد “جایا کوپر” متفاوت است. او در سن ۹ سالگی در حالی که می دانست بر اثر بیماری زیاد زنده نمی ماند تصمیم به ازدواج گرفت. داماد که تنها هفت سال سن دارد همبازی جایا در کودکی بود. این دو در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کردند. جایا چند ماه پس از این ازدواج در گذشت.

زوجی با نام مشترک:

اینکه عروس و داماد دارای یک تاریخ تولد باشند شاید عجیب باشد ولی خیلی شگفت انگیز نیست اما این زوج دارای نام های مشترک هستند. این زوج هر دو کلی هیلدربنت نام دارند و از اهالی تگزاس در امریکا هستند. این دو دلیل اصلی آشنایشان را نیز همین اسم مشترک می دانند.

خوش شانس ترین زوج دنیا:

برنده شدن در یک مسابقه به تنهایی یک خوش شانسی محسوب می شود، حال تصور کنید یک زوج با یک شماره خاص دوبار یک مسابقه را برنده شود.خانواده آنجلو توانست در یک مسابقه تلویزیونی دوبار با یک شماره منحصر به فرد برنده شود. این خانواده در سال ۱۹۹۶ برای اولین بار و در سال ۲۰۰۷ دومین بار این جایزه را دریافت کردند.

دور از هم ترین زوج:

بوریس و آنا کوزلو زوجی هستند که برای مدت طولانی ۶۰ سال از یکدیگر دور بودند. این زوج تنها سه روز در کنار هم زندگی کردند و پس از آن بوریس مجبور شد به ارتش بپیوندد و پس از بازگشتش دیگر خانواده اش در آن خانه زندگی نمی کردند. پس از ۶۰ سال این دو بار دیگر همدیگر را پیدا کردند و زندگی ناتمامشان را بار دیگر آغاز کردند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.