عذرخواهی شقایق دهقان در گپ

جام جم آنلاین: شقایق دهقان و محراب قاسم‌خانی همراه با فرزندانشان نویان و نیروانا مهمان پنجشنبه این هفته برنامه «گپ» شبکه ‌آی‌فیلم می‌شوند.

دهقان، بازیگر تلویزیون و سینما و قاسم‌خانی فیلمنامه‌نویسی است که فیلمنامه سریال‌های پرطرفدار طنز را نوشته است.

آنها در زمان بازی در سریال «پاورچین» با یکدیگر آشنا ‌شدند و در همان زمان نیز با هم ازدواج کردند.

منصور لشکری‌قوچانی، تهیه‌کننده برنامه «گپ» درباره حضور خانواده قاسم‌خانی در این برنامه به جام‌جم گفت: در این برنامه دهقان و قاسم‌خانی از نحوه گذران زندگی مشترک خود می‌گویند.

به گفته لشکری، دهقان برخی نقش‌ها را فراموش نمی‌کند و به گفته خودش هنگام بازی در فیلمی که سکانس مرگ داشت و او باید اعدام می‌شد بسیار تحت‌فشار بوده است تا آنجا که این نقش تاثیر بدی روی او گذاشته و تا مدت‌ها افسرده بوده و به مرگ فکر می‌کرده است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: قاسم‌خانی نیز ابتدا کشتی‌گیر بوده و زیرنظر امیر و رسول خادم آموزش ‌دیده است. او فعالیت هنری را ابتدا با طراحی صحنه آغاز می‌کند و بعد به تشویق برادرش پیمان به فیلمنامه‌نویسی روی می‌آورد. محراب یکی از دلایل موفقیت خود در این زمینه را علاقه شدید به کتاب‌های تصویری تن‌تن از زمان کودکی می‌داند. همچنین قاسم‌خانی عاشق حیوانات است و معتقد است اگر شرایطی پیش بیاید فیلمنامه‌نویسـی را کنار می‌گذارد و به کار در باغ‌وحش روی می‌آورد.

لشکری با اشاره به این که در برنامه گپ درباره مسائل مادی این خانواده نیز صحبت می‌شود، گفت: این زوج هنری به گفته خودشان در مسائل مادی برنامه‌ریزی چندانی ندارند و بارها پیش آمده که در یک زمان به سمت خرید کالاهای لوکس رفته‌اند، اما از یک طرف گاهی برای فرستادن پسرشان به یک اردو نتوانسته‌اند ۱۲ هزار تومان تهیه کنند!

وی افزود: این زوج معتقدند از وقتی ازدواج کرده‌اند به موفقیت همدیگر بیشتر کمک کرده‌اند و در جهت بالا رفتن وجهه اجتماعی همدیگر می‌کوشند.

تهیه کننده گپ در خاتمه افزود: یکی از مسائل دیگری که در این برنامه مطرح می‌شود، رابطه این زوج هنری با مردم است. دهقان در این برنامه خاطره‌ای را تعریف می‌کند که مربوط به رفتار ناشایستی است که با یکی از هوادارانش در اردبیل انجام داده است.

او می‌گوید که به صورت غیرارادی با زنی که در خیابان دست او را گرفته، رفتار نامناسبی داشته و در این برنامه از او عذرخواهی می‌کند.


ممتازنیوز – سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.