عذرخواهی سیدصالحی از خبرنگاران

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از اصحاب رسانه به سبب مصاحبه نکردن در پایان بازی عذرخواهی کرد.

فوتبال ایران

سید مهدی سید صالحی پس از برتری یک بر صفر سرخپوشان مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی رسید تا در بازی‌های آینده راحت‌تر بتواند به مصاف حریفان برود.

وی افزود: ما بازی سختی داشتیم و تیم تراکتورسازی تیم توانمند و قابل احترامی است که مقابل ما به دنبال گرفتن یک نتیجه مطلوب بود. بنده احترام خاصی برای هواداران تراکتورسازی قائل هستم و ایامی که در این تیم عضویت داشتم را فراموش نمی‌کنم.

سید صالحی دربارهٔ گلزنی خودش گفت: این موضوع مرهون لطف و عنایت خداوند و توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) می‌دانم و خوشحالم که پرسپولیس در بازی اول توانست هواداران خود را راضی نگه داشته و آنها را خوشحال کند. ما امیدواریم که بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج مطلوبی بگیریم و پاسخ اعتماد باشگاه، کادر فنی و حمایت همه جانبه هواداران را بدهیم.

سید صالحی در پایان گفت: چون می‌خواهم کمتر مصاحبه کنم، ترجیح دادم بعد از بازی مصاحبه‌ای نداشته باشم. به همین سبب از خبرنگارانی که در محل مصاحبه با بازیکنان حضور داشتند عذرخواهی می‌کنم که پاسخگوی سوالات آنها نبودم.

 

به نقل از ایسنا

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.