عذرخواهی مجری مسابقات پیامکی ایرانسل از مردم به سبب اشتباه سهوی در یک سوال پیامکی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مجری برگزاری مسابقات پیامکی ایرانسل گفت: این موسسه ضمن اعلام التزام به فرمایشات رهبری در زمینه وحدت، از عموم مردم ایران بابت اشتباه پیش ‌آمده در مسابقه پیامکی اخیر صمیمانه عذرخواهی می‌کند.
جواد زمان‌زاده‌دربان امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این موسسه به محض دریافت اعتراضات اهل سنت ایران نسبت به اشتباه پیش آمده، ادامه این مسابقه پیامکی را متوقف کرد.
 
مجری برگزاری مسابقات پیامکی ایرانسل با اشاره به بیانیه روز شنبه این موسسه اضافه کرد: در این بیانیه به طور رسمی از عموم مسلمانان ایران عذرخواهی شده و بر ضرورت وحدت در جهان اسلام تاکید شده است.
 
زمان‌زاده‌دربان، مشی و شیوه فرهنگی این موسسه را مبتنی بر وحدت میان مسلمانان اعلام کرد و افزود: موسسه کلید طلایی در فعالیت چهار ساله خود، سابقه برگزاری مسابقات مختلفی را در زمینه‌های تقریب مذاهب، دیدگاه‌های وحدت‌آفرین رهبری، تبیین شخصیت پیامبر اکرم(ص) و آموزه‌های قرآن کریم را در کارنامه خود دارد.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه سوال طرح شده در مسابقه پیامکی این موسسه کاملا غیر عمدی بوده اذعان داشت: در صدد هستیم تا مسابقه بزرگی را با محوریت «وحدت در جهان اسلام» در ایام ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.
 
مدیر مسئول موسسه کلید طلایی در پایان خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران مطمئن باشند که استثناء پیش آمده در مسابقه اخیر در آینده تکرار نخواهد شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.