عذرخواهی پایگاه اینترنتی «تهران پرس» از ابوالحسن ‌داودی

اردیبهشت ۱۴۰۳

سایت تهران پرس با انتشار یافتن خبری، از اشتباه صورت گرفته در خصوص نسبت روزه‌خواری به یکی از کارگردانان سینما عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سایت تهران پرس نوشت: در روزهای قبل تصویری بر خروجی سرویس عکس خبرگزاری مهر انتشار یافت که هر بیننده ای با دیدن آن ذهنش به سمت و سویی روانه شد که در نگاه اول بسیار متاثر کننده بود. اما صبح امروز مطلبی به دستم رسید که دیدن آن برایم بسیار تعجب آور و از سویی بسیار ناراحت کننده بود. تصویری که با زیرکی و انتخاب یکی ازشات های پیاپی توسط عکاس، انتخاب و در ذهن بیننده اینگونه متصور می کرد که فرد در حال کشیدن چیزی شبیه پیپ است ولی وقتی تصاویر پس و پیش آن انتشار یافت چیز دیگری نمایان شد.


 در اینجا لازم می دانم به عنوان نویسنده آن مطلب در وهله اول و به نمایندگی از رسانه ولایی و انقلابی تهران پرس که وظیفه خود می داند در مقابل هر منکری بنا به وظیفه شرعی و دینی بایستد با همان اقتدار و شجاعت در صورت بروز اشتباه تقصیرعذر نماید و ازآقای ابوالحسن داوودی به سبب انتشار یافتن چنین خبری که خداوند شاهد و گواه بر نیت قلبی ما بر آن است و نه آن چیزی که بعضی رسانه ها از این امر به معروف و نهی از منکر به نوعی به نفع جریان خود از آب گل آلود ماهی بگیرند عذر خواهی نماییم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.