عذرخواهی یک بازیگر مشهور هالیوودی به خاطر فحش دادن!

تام هنکس در طول یک مصاحبه زنده تلویزیونی اشتباها فحش داد. الیزابت وارگاس، مجری برنامه صبحگاهی «صبح به خیر آمریکا» در برنامه روز جمعه خود با این بازیگر مشهور هالیوودی مصاحبه کرد و از او درباره فیلم جدیدش با نام «اطلس ابر» سوال کرد.

 

tom-hanks

 

تام هنکس در این فیلم نقش چند شخصیت را بازی می کند. در طول این مصاحبه تلویزیونی وارگاس از هنکس درخواست کرد که لهجه انگلیسی یکی از شخصیت های این فیلم را تقلید کند و قسمتی از دیالوگ این شخصیت را بگوید اما ظاهرا کلمات به کار رفته در دیالوگ این شخصیت عمدتا فحش بودند اما تام که اصلا حواسش به این موضوع نبود قسمتی از دیالوگ این شخصیت را اجرا کرد و همینطور ادامه داد تا اینکه ناگهان به خودش آمد و متوجه شد که در این برنامه صبحگاهی خانوادگی نباید این کلمات را به زبان می آورد.

 

تام وقتی متوجه اشتباهش شد دستش را با تعجب روی دهانش گذاشت و شروع به معذرت خواهی کرد. او گفت: «آخ خدای من، واقعا متاسفم، مرا ببخشید. سعی کردم در قالب این شخصیت بروم و اصلا حواسم نبود که نباید این حرف ها را اینجا بزنم. من قبلا هرگز چنین اشتباهی نکرده بودم. من می خواهم همین جا از همه کودکان آمریکایی که الان این برنامه را تماشا می کنند عذرخواهی کنم … دفعه بعدی که در این برنامه شرکت کنم حتما از آنها درخواست می کنم مصاحبه مرا با ۷ ثانیه تاخیر پخش کنند … وای خدای من.»

 

منبع: تماشا

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.