عربستان بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر، ” کارتو لوچی ” تحلیلگر مسائل بین الملل تایلندی در مقاله ای در وبلاگ شخصی خود نوشت” با اینکه عربستان سعودی مستبد ترین کشور جهان است اما مدعیان دموکراسی و حقوق بشر با علم به این مطلب همچنان برای پیش برد اهداف خود با برخوردی منافقانه و ریاکارانه با این موضوعات به چشم پوشی از نقض حقوق بشر در این کشور مستبد می پردازند.
وی می نویسد حاکمان عربستان آنقدر مستبد هستند که حتی نام خاندان خود را بعد از نام کشور عربستان می آورند که گویی این کشور متعلق به همین خاندان حاکم می باشد و مردم این سرزمین حقی در آن ندارند.

کارتولوچی با اشاره به میزان استبداد سنگین در عربستان به انتقاد از برخورد دوگانه کشورهای غربی با این موضوع پرداخته ومی افزاید سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر بی شرمانه چشم خود را به نقض حقوق بشر و اصول دموکراسی در این کشور بسته اند و فقط از این شعارها به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف خود در منطقه استفاده می کنند.

وی معتقد است  اعدام وحشیانه مردم در میدانها، محرومیت زنان از رانندگی وحق رای ، آموزش مذهب وهابیت در سطحی گسترده ، استفاده از ابزار رسانه برای توجیه ماهیت ضد بشری خود ، سرکوب اعتراضات مردمی وکمک به تروریستهای سوریه برای ایجاد نا امنی از جمله واقعیت های موجود در عربستان هستند که سازمانهای مدعی دفاع از حقوق بشرمنافقانه از کنار آن می گذرند

.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.