عربشاهی: رویانیان را از پرسپولیس فراری ندهید

۱۷م دیماه ،

ضیا عربشاهی در گفتگو با مهر در مورد انتخابش به عنوان سخنگوی کمیته و کانون پیشکسوتان پرسپولیس گفت: با پیگیری‌های محمد رویانیان قرار شد کمیته پیشکسوتان پربارتر و هدفمندتر از دوره‌های قبلی آغاز به فعالیت کند.

وی افزود: بر همین اساس آقای ایرج پازوکی مامور شد از تمام بچه‌های قدیمی باشگاه حتی نفراتی که فقط برای شش ماه در پرسپولیس بازی کرده بودند دعوت کند تا با ارسال مدارک خود در باشگاه حاضر شود. حدود چهل و دو سه نفر جمع شدند چند جلسه‌ای تشکیل و قرار بر این شد تا اعضای هیات مدیره انتخاب شوند.

عربشاهی ادامه داد: ‌این گونه بود که با رای گیری پیشکسوتان بنده به همراه آقایان کاظم رحیمی، حمید استیلی، سعید شیرینی، بهروز سلطانی، کاظم سیدعلیخانی و ایرج پازوکی به عنوان اعضای هیات مدیره کانون پیشکسوتان پرسپولیس انتخاب شدیم.

عربشاهی در پاسخ به این سوال که سعید شیرینی بر چه اساسی به عنوان رئیس هیات مدیره پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس انتخاب شد گفت: هیات مدیره پس از انتخاب تشکیل جلسه داد و قرار شد تا شرکتی را با نام “حامیان پیشکسوتان پرسپولیس ” با سرمایه اولیه تشکیل شود.

وی افزود: در همین جلسه برای انتخاب مدیر عامل و رئیس هیات مدیره رای گیری انجام شد که با رای گیری ما آقایان حمید استیلی و سعید شیرینی به ترتیب به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انتخاب شدند ضمن اینکه آقای بهروز سلطانی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و بنده هم به عنوان سخنگو انتخاب شدیم.

وی با اشاره به استعفای شیرینی و اینکه پیشکسوتان پرسپولیس علیه او موضع‌گیری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دوستان بهتر است بدانند که در این مدت چه کارهایی انجام شده و بعد انتقادهایشان را آغاز کنند.

عربشاهی افزود: ما در اولین گام مبلغی حدود ۳۰۰هزار تومان را به ۵۳ نفر از اعضای کانون و شرکت پیشکسوتان پرداخت کردیم. ضمن اینکه مراحل بیمه آنها را نیز به پایان رساندیم. به همین خاطر است که معتقدم به خاطر انتقاد چند پیشکسوت که در جریان خبرها نیستند با استعفای شیرینی موافق نبوده و موافقت نخواهیم کرد.

عربشاهی در پاسخ به مصاحبه‌های رویانیان علیه پیشکسوتان پرسپولیس گفت: من کاملا‌ً حق را به رویانیان می‌دهم. قطعاً می‌دانید که خود من یکی از منتقدهای همیشگی برخی از مدیران پرسپولیس بوده‌ام اما وقتی می بینیم که این بنده خدا (رویانیان) واقعاً برای پرسپولیس کار می کند چرا باید علیه او موضع‌گیری کنم. وقتی که استعفای آقای شیرینی مطرح شد متوجه شیطنت برخی از دوستان و همبازیان سابقم شدم. آنهایی که دوست دارند به رغم بیرون گود نشستن هر روز نسخه جدیدی برای پرسپولیس تجویز کنند.

سخنگوی کانون پیشکسوتان پرسپولیس افزود: از حق نباید گذشت که رویانیان و شیرینی در این مدت تلاش زیادی برای حل موانعی که وجود داشت انجام دادند. پرداخت حقوق و بیمه کردن پیشکسوتان و حتی فراهم آوردن وسایل ابتدایی برای دور هم آمدن قدیمی‌های پرسپولیس مثل گرفتن یک دفتر در شان پیشکسوتان باشگاه کارهایی ابتدایی بود که صورت گرفت.

ملی پوش دهه ۶۰ پرسپولیس در ادامه با اشاره به انتقادهای پیاپی برخی از پیشکسوتان از عملکرد رویانیان به خبرنگار مهر گفت: پیشکسوت کسی است که سربلندی این تیم را بخواهد. در تمام این سال‌ها مدیران زیادی آمدند و رفتند به تمام آنها نیز انتقاد وارد آمد. پیشکسوت پرسپولیس اگر مشکلی در مجموعه می‌بیند حق دارد انتقاد کند اما حداقل کارهای خوب و مفید انجام شده را هم در کنار انتخاب‌هایش مطرح کند.

وی برخی از پیشکسوتان پرسپولیس را مورد خطاب قرار داد و گفت: این همه سال پرسپولیس و مدیرانش را کوبیدید و انتقاد کردید چه شد؟ حالا بیایید برای یک بار هم که شده همکاری کنید و موانع را بر دارید نه اینکه خودتان مانع انجام کارها شوید. این طور که نمی‌شود هر کس بیاید به خاطر صندلی‌ای که به او نرسیده آغاز کند به انتقاد کردن و کوبیدن.

عربشاهی در پایان گفت: من هنوز همان ضیاء عربشاهی سابق هستم و مطمئن باشید اگر مساله ای برخلاف مصلحت پرسپولیس انجام شود باز هم انتقاد می‌کنم اما حرف من این است که بعد از سال‌ها یک نفر آمده و می‌خواهد برای پرسپولیس، هواداران و پیشکسوتان کار کند کاری نکنید که او هم فراری شود. این خواسته زیادی است؟


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.