عرضه بیش از ۳۵۰ هزار عنوان کتاب E-Book در سالن نشر الکترونیک

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت – ۰۵:۳۴:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- ۷۰ هزار عنوان کتاب E-Book از ۴۰۰ ناشر بین‌المللی و ۳۰۰ هزار عنوان برای فروش در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب، در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب و سالن نشر الکترونیک، ۳۷۰ هزار عنوان کتاب و E-Book ارایه می شود.
عناوین ارائه شده در مجموعه ۷۰ هزارتایی E-Book، حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد ازران‌تر از قیمت اصلی آثار است. این منابع قابلیت جستجوی سریع در فول‌تک‌ها، دریافت پرینت، سیوکردن مطالب و نیز امکان استفاده در تبلت‌ها را برای کاربران فراهم ساخته است.
همچنین حدود ۳۰۰ هزارعنوان کتاب E-Book هم برای فروش با قیمت اصلی آنها در سالن نشر الکترونیک نمایشگاه عرضه می‌شود که دانشگاه‌ها و مراکز علمی می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را از این مجموعه انتخاب کرده و به مجموعه استاندارد ۷۰ هزارتایی که با عنوان Academic Complete Collection معرفی می‌شوند، اضافه کنند.
بر اساس این گزارش، شرکت رزسیستم، نمایندگی ۴۰ ناشر بین‌المللی را بر عهده دارد و عرضه کننده این آثار خواهد بود. همچنین از میان ۴۰۰ ناشری که آثار آنها در نمایشگاه ارائه می‌شود، ۱۰۰ ناشر دانشگاهی معتبر جهان چون آکسفورد، کمبریج، کالیفرنیا پرس،MIT حضور دارند.
شرکت آوند دانش، ارائه کننده ۱۰ هزار عنوان کتاب O-Book و ۹ هزار عنوان E-Book، از انتشارات جان وایلی در داخل غرفه ناشر اصلی است. همچنین شرکت ویژه نشر نیز ارائه کننده ۲۷ هزار تا ۳۰ هزار عنوان E-Book از انتشارات informa در داخل غرفه اصلی ناشر خواهد بود.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی»، از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۲۱۷۳۴۳۵۶۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.