عرضه تبلت مایکروسافت با ویندوز ۸

یکشنبه ۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- مایکروسافت بالاخره تبلت تازه خود را iبه شکل رسمی عرضه نمود.

مایکروسافت سیستم عامل ویندوز هشت و تبلت خود با نام Surface را طی مراسمی در نیویورک عرضه نمود.

به گزارش تفسیری خبرها خارجی موبنا، مایکروسافت که پیشتر اعلام نموده بود، قصد دارد ۲۶ اکتبر (۵ آبان ماه) تبلت و سیستم عامل تازهش را عرضه کند، ساعت ها مردم داخل خیابان های اطراف فروشگاه های این شرکت صف کشیده تا در رده اولین کسانی باشند که این دستگاه را خریداری می نمایند.

این تبلت با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شد. همچنین فردی iبه نام گلن آکوستا iبه عنوان اولین نفر، تبلت Surface مایکروسافت را خریداری نمود. جعبه حاوی اولین تبلت مایکروسافت با اسم و امضای، پانوس مانای، مدیر بخش تبلت های مایکروسافت iبه خریدار تحویل داده شد.

این تبلت که تنها ۹٫۳ میلی‌متر ضخامت دارد، از سیستم عامل Windows 8 iبهره می‌برد.

به لطف بدنه‌ همه منیزیومی، این تبلت تنها ۶۷۶ گرم وزن دارد. این تبلت در دو مدل وارد بازار خواهد شد. اولین مدل از پردازنده های ۲۲ نانومتری Ivy Bridge کمپانی اینتل استفاده نموده که تجربه کاری دقیقا مشابه کامپیوترها و لپ تاپ‌های امروزی ارایه می‌دهد.

مدل دوم Surface از پردازنده های ARM و سیستم عامل Windows 8 RT استفاده می نماید. Surface حاوی صفحه نمایش ۱۰٫۶ اینچی ClearType با وضوح تصویر HD است که iبه روکش ضد خش Gorilla Glass 2 نیز مجهز شده است.

این تبلت حاوی یک سطح مغناطیسی است که نه تنها iبه عنوان یک محافظ عمل می‌کند، بلکه یک کیبورد کامل نیز هست. این سطح که Touch and Type نام دارد، ۳ میلی‌متر ضخامت داشته و مجهز iبه یک کیبورد است.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.