عرضه زودهنگام Moto G

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت موتورولا گوشی هوشمند ارزان وکاربردی خود موسوم به Moto G را روانه بازار کرد و توضیح داد که این محصول روی پایگاه اینترنتی اینترنتی Motorola.com به قیمت ۱۷۹ دلار به فروش می‌رسد.
 
 
 
به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، عرضه غافلگیرکننده این محصول در حالی صورت می‌گیرد که موتورولا پیش‌تر اعلام کرده بود Moto G را در ماه ژانویه وارد بازار آمریکا می‌کند.
 
"دنیس وودساید"( Dennis Woodside) مدیرعامل شرکت موتورولا در این خصوص توضیح داد که درخواست‌های اولیه از سراسر جهان برای خرید این گوشی بسیار قابل ملاحظه بوده است و به همین خاطر موتورولا توانست سرعت تولید انبوه این محصول را به بیش از میزان پیش‌بینی شده برساند و در نهایت گوشی زودتر از زمان پیش‌بینی شده به دست کاربران برسد.
 
شرکت موتورولا با عرضه زودهنگام گوشی هوشمند Moto G این فرصت را برای خود به وجود آورده است تا در تعطیلات پایان سال جاری میلادی بتواند فروش این محصول را افزایش دهد.
 
لازم به ذکر است که برنامه اصلی موتورولا برای عرضه Moto G در ماه ژانویه به قوت خود باقی مانده است. بر اساس این برنامه‌ریزی‌ها قرار است موتورولا و شرکت‌های مخابراتی شریک آن این محصول را در ماه ژانویه به صورت گسترده در فروشگاه‌های خود به فروش برسانند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.