عرضه مرغ ۴۶۵۰ تومانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رشیدی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با اشاره به تمهیدات جدید فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای ارائه سبد کالایی ویزه ماه مبارک رمضان گفت: عرضه این سبدها تا ۲۰ مرداد ادامه خواهد یافت و در آن تخفیفات مناسبی برای روغن، برنج، خرما، لبنیات و ماکارانی در نظر گرفته شده است.

عضو ستاد تنظیم بازار افزود: بر این اساس روغن‌ها اعم از ذرت، جامد و زیتون با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی، انواع ماکارونی با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی، حبوبات ۲۰ تا ۳۰ درصد و نوشیدنی ها ۱۵ تا ۲۵ درصد تخفیف خواهند داشت.

وی تصریح کرد: عرضه خرما با تخفیف ۱۷ تا ۲۴ درصدی، لبنیات با تخفیف ۱۵ درصدی، شوینده ها با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی، چای با تخفیف ۱۲ تا ۱۵ درصد، عسل و مربا با تخیف ۱۵ تا ۱۲۰ درصدی و رب گوجه فرنگی با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی عرضه خواهد شد.

به گفته رشیدی، در این سبد برای اولین بار به دو برند برنج ایرانی با تخفیف ۱۴ تا ۱۵ درصدی عرضه خواهد شد که نشان از همراهی تولید کنندگان با عرضه کنندگان کالا دارد.

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه اظهار داشت: از امروز مرغ گرم به قیمت ۴ هزار و ۶۵۰ تومان در تهران عرضه می شود که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۵ فروشگاه در مرحله اول به عرضه مرغ خواهند پرداخت.

رشیدی از توزیع روزانه ۲۰ تن مرغ در این فروشگاه ها خبر داد و خاطر نشان کرد: در روزهای آینده تعداد فروشگاه ها افزایش خواهد یافت اما هم اکنون در فروشگاه های رفاه شهر ری، جمهوری، تهرانپارس، شهید باقری و تهرانسر عرضه از امروز کلید می خورد.

وی همچنین از عرضه گوشت قرمز مرغوب بسته بندی شده در فروشگاه های زنجیره ای رفاه خبر داد و گفت: عرضه گوشت قرمز با قیمت مصوب به دو صورت گرم  و منجمد در روزهای آینده توزیع خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.