عرضه هدست Nokia Reactio

نوکیا امروز از طریق شبکه یوتیوب خود هدست بلوتوث دار جدید خود با نام Nokia Reaction رونمایی کرد. این ورژن جدید هدست که نمونه ارتقاء یافته فناوری Always Ready نوکیا می باشد، قابلیت تعویض تماس ها بین هدست و هندست را دارا می باشد.
Always Ready این امکان را به استفاده کنندگان می دهد تا تنها با قرار دادن هدست Reaction بر روی گوش، تماس ها را بین هندست و هدست هدایت کنند. امکان لغو صدای فعال Active noise اطمینان وضوح صدا را از بین صداهای موجود در محیط به کاربر می دهد.
فناوری NFC دیگر ویژگی استانداردی که می تواند دو تلفن دارای فناوری درون ساختاری NFC را که در کنار هم قرار می گیرد با هم جفت و متصل نماید. فناوری شناسایی گوش این هدست این امکان را به شما می دهد تا تنها با قرار دادن هدست بر روی گوش به تماس ها پاسخ دهید.
nfc nokia.JPG
Nokia Reaction بر روی انواع تلفن های همراه و تلفن های هوشمند نوکیا قابل کاربرد است و دارای سه میکروفون درون ساختاری و یک کاهنده صدای زمینه و کنترل کننده میزان صدای ورودی می باشد.به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Fonearena، نوکیا فاش کرد که اولین سری این دستگاه NFC دوست اولین بار برای سری تلفن های هوشمند Lumia 610 ساخته شده است اما از همراه کردن این هدست با این سری تلفن هوشمند صرف نظر نموده است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.