عرضه کیت پرینت سه بعدی، برای لومیا ۸۲۰ توسط نوکیا

۳۰م دیماه ،

نوکیا با عرضه کیت متعلق به پرینت های سه بعدی برای لومیا ۸۲۰، گام تازه ای را برای تسخیر بازار تازه پرینتر های سه بعدی آغاز کرده است.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، این اولین بار است که کمپانی سازنده اسمارتفون به سوی پرینت های سه بعدی می رود. کیت سه بعدی شامل تمپلیت سه بعدی (۳D templates)، ویژگی های فنی برای پرینت کردن روی کیس، مواد پیشنهادی برای پرینت کردن و بهترین راههای عملی برای گرفتن یک پرینت خوب سه بعدی روی کیس لومیای ۸۲۰ است که روی پایگاه اینترنتی خود قرار داده است.

کیت مورد نظر را می توانید از روی پایگاه اینترنتی نوکیا ، از اینجا، اینجا و اینجا دانلود کنید. در واقع کیت عرضه شده توسط نوکیا همه آن چیزی است که قبل از پرینت کردن سه بعدی مورد نیاز است.

نوکیا کیس پشت لومیای ۸۲۰ را آزاد گذاشته و برای آن نقشه های تجاری مختلف پیاده کرده است که از آن جمله کیت شارژ بی سیم برای لومیای ۸۲۰ است که با اتصال به پشت لومیا، کاربر می تواند اسمارتفون خود را شارژ کند.

سالهاست که استراتژی تعویض جلو و پشت تلفن های نوکیا اجرا می گردد (مدل ۵۱۱۰ پانزده سال پیش را حتما به خاطر می آورید) و این بار نوکیا برای پرینت های سه بعدی روی کیس  پشت تلفن نقشه کشیده تا بتواند جذابیت تازه ای برای فروش محصولات خود پیدا کند.

با کیت سه بعدی کاربر کافی است پرینتر سه بعدی در اختیار داشته باشد تا تصاویر و کیس های منحصر بفرد خود را پشت قال تلفن پرینت کرده و از آن استفاده کند.

 

مطالب مرتبط :

یک بازی ساده برای نوکیا+ دانلود
تم طبیعت برای سیمبین + دانلود
آیا شما هم در معرض حملات سایبری هستید؟/ راه‌های مقابله با این حملات چیست؟ + فیلم
بی‌سابقه‌ترین حملات سایبری به ۳۹ کشور
دانلود تم Aerials برای نوکیا + دانلود
با نگاهی جدید به بازار دیجیتال وارد شویم


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.