عروسک خیمه‌شب‌ بازی رسانه‌ها شده‌ای/ فراموش نکن پروین بال و پرت را گرفت

ضیاء عربشاهی در مورد اظهارات بهروز رهبری فرد علیه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: من هرگز دوست نداشتم جواب یک پیشکسوت دیگر را بدهم اما بعضی‌ها با صحبت در بعضی رسانه‌ها حرمت‌ها را زیر پا گذاشته‌اند و شأن و شئون پیشکسوتان را زیر سؤال بردند؛ مثل بهروز رهبری فرد که من از همین جا به ایشان می‌گویم آقای رهبری فرد عروسک خیمه‌شب بازی بعضی رسانه‌ها شده‌ای.

وی افزود: قصد حمایت از کسی را ندارم اما آقای رهبری فرد چه کسی زیر بال و پر تو را گرفت و تو را به پرسپولیس و استیل‌آذین برد؟ این فرد کسی نبود جز علی پروین که اینطور حرمتش را در  رسانه‌ها می‌شکنی.

آقای رهبری فرد تا همین چند روز پیش شب و روز کنار پروین بودی اما حالا او را در رسانه‌ها می‌کوبی و به تمسخر می‌گیری؟ این معرفت و مردانگی است؟ ‌آقای رهبری فرد باز هم می‌گویم عروسک خیمه شب بازی بعضی رسانه‌ها شدی.

عربشاهی تاکید کرد: ایشان گفته که پیشکسوتان به خاطر ماهانه ۳۰۰ هزار تومان از رویانیان حمایت کردند اما ایشان این را بدانند که ما الان زیر مجموعه یک شرکت کوچک هستیم که ماهانه پولی به پیشکسوتان می‌دهد شما وضعتان خوب است اما بعضی از این پیشکسوتان شب و روز جان می‌کنند تا شکم خانواده خود را سیر کنند بعد شما می‌نشینید و می‌گویید ما برای ۳۰۰ هزار تومان خودمان را می‌فروشیم.

سخنگوی کانون پیشکسوتان پرسپولیس تاکید کرد: اگر خدا بخواهد این پیشکسوتان صاحب سهام کوچکی می‌شوند و انشاءالله در آینده حقوق آنها بسیار می‌شود. اگر از رویانیان حمایت کردیم چون با جان و دل کار کرد. کدام فوتبالی آمد که این کار را برای ما انجام دهد. کجای حمایت ما اشتباه بوده؟ آقای رهبری فرد ما یک‌شبه فوتبالیست نشدیم و سال‌ها در این فوتبال سالم بازی کردیم. یادم است من و پنجعلی سال ۶۵ تا ۶۶ پیشنهادی ۷ میلیون تومانی و یک آپارتمان ۲۲۰ متری داشتیم ولی به خاطر پرسپولیس آن را رد کردیم و افتخار ما پوشیدن پیراهن این تیم است. ما در آن زمان هم عروسک خیمه‌شب بازی بعضی رسانه‌ها نشدیم.

عربشاهی در پایان یادآور شد: ما قهرمان ۳۵ میلیون هواداریم که شرکت کوچکی را برای خودمان تشکیل دادیم. اسطوره بزرگ ما هم پروین است، نه جیره‌خواریم و نه دستمان جلوی کسی دراز است. اما می‌دانیم در یک خانواده ۵ نفره یک نفر ساز مخالف می‌زند و در یک خانواده ۱۱۰ نفره ۵ نفر منتقد است که یکی از آنها شما و یکی دیگر آقای انصاریان است که من به شما احترام می‌گذارم اما از تو می خواهم که لطفا عروسک خیمه‌شب بازی روزنامه‌ها نباشید. بازیکن بزرگ بودید اما الان وقتی که می‌خواهند پرسپولیس و پیشکسوتان و یا هر کی را بکوبند به شما زنگ می زنند. فقط یک کلام بگویم پروین گفت که موفقیت شاگردانم سربلندی من است و من هم جواب شاگردم را نمی‌دهم. این جواب پروین بسیار حرف‌ها در آن نهفته بود که امیدوارم شما هم حرمت‌ها را آقای رهبری فرد نگه دارید. این شرکتی که ما داریم جدای از پرسپولیس است و درب آن بر روی همه پیشکسوتان باز است که انشاءالله بتواند بدون هیچ منتی پولی کوچک و ناچیز را دریافت کنند. مهم ترین موضوع این است که بالاخره مدیری آمده که به فکر این کار بوده است.

 

 

فارس

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.