عزای عمومی در حاجی‌آباد

در پی وقوع حادثه رانندگی برای اتوبوس زائران حاجی آبادی که از کربلا به استان فارس و سپس هرمزگان باز می‌گشتند و کشته شدن ۱۹ نفر، استاندار هرمزگان دو روز عزای عمومی اعلام کرد.

ایسنا: استاندار هرمزگان ضمن تسلیت به تمامی مردم استان هرمزگان به واسطه این ضایعه اسفناک، اظهار کرد: متأسفانه زائران شهرستان حاجی آباد که پس از بازگشت از عتبات عالیات از مسیر استان خوزستان به استان فارس به وسیله اتوبوس در حال حرکت بودند، به دلیل واژگونی اتوبوس با حادثه روبه رو شدند.

ابراهیم عزیزی از کشته شدن ۱۹نفر از مسافرین خبرداد و اضافه کرد: در بازدیدی که صبح امروز بلافاصله پس از این اتفاق از بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی شهرستان شیراز داشتم، ۶ نفر از مسافرین بستری و سایر مصدومین با مداوای سرپایی مرخص شده‌اند.

وی از اعلام دو روز عزای عمومی در شهرستان حاجی آباد سخن گفت و خاطرنشان کرد: برای همدردی با خانواده‌های هرمزگانی‌های کشته شده یک روز در شهرستان حاجی آباد تعطیل رسمی می‌باشد.

عزیزی در پایان گفت: در صورت برطرف شدن مشکل قانونی، در اسرع وقت اجساد به استان هرمزگان منتقل تا به صورت رسمی پیکر این عزیزان تشییع شود و هماهنگی‌های لازم از طریق فرمانداری شهرستان حاجی آباد انجام شده است.

به گزارش ایسنا، اتوبوس حامل مسافران که از سمت کازرون به شیراز در حرکت بوده که ساعت ۳ و ۲۲ بامداد در منطقه دشت‌ ارژن بنا به عللی که هنوز رسما اعلام نشده، واژگون و به دره سقوط می‌کند و در پی آن قریب۱۹نفر جان خود رااز دست می‌دهند.

********

استاندار هرمزگان طی پیامی جداگانه سانحه رانندگی زائران شهرستان حاجی‌آباد را به مردم شهیدپرور این شهرستان تسلیت عرض کرد.

به گزارش  روابط عمومی استانداری هرمزگان متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 «بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه الراجعون

کل من علی‌ها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

خبر سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل زائرن عتبات عالیات شهرستان حاجی‌آباد واصل گردید و همه را متأثر نمود.

اینجانب این ضایعه اسفناک را به امام‌جمعه معزز، فرماندار محترم و مردم شهیدپرور و ولایتمدار آن خطه تسلیت عرض نموده و با تمامی خانواده‌های مصیبت‌دیده ابراز همدردی می‌نمایم.

از خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم. به همین مناسبت روز دوشنبه مورخ ۱۳شهریورماه و روز سه‌شنبه ۱۴شهریورماه در آن شهرستان عزای عمومی اعلام می‌گردد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.