عزیزیان در غرفه ایسنا: ژوزه لجباز است/گردان نباید با یک اشتباه نیمکت‌نشین می‌شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس می‌گوید ژوزه فردی لجباز است و می‌خواهد حرف خود را iبه کرسی بنشاند.

سعید عزیزیان با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره شرایط کنونی پرسپولیس و وضعیت این تیم در جدول اظهار نمود: پرسپولیس در ابتدای فصل بسیار بازیکن گرفت اما در آن پست‌هایی که نیاز داشت مثل هافبک بازیکن نگرفت. الان پرسپولیس iبه یک بازیکن طراح نیاز دارد. هافبک‌هایی مثل جانواریو، تیموریان و نویدکیا اگر در پرسپولیس بودند، این تیم دیگر مشکلی نداشت.

وی افزود: البته مهدوی کیا با وجود اینکه پست تخصصی‌اش بازی در میانه میدان نمی باش، از تجربه خود نهایت استفاده را برده و واقعا برای پرسپولیس مفید کار نموده است. البته نقی‌زاده iبه خوبی نمی‌تواند بازیکنان دیگر را تغذیه کند.

عزیزیان درباره نیمکت‌نشینی گردان در پرسپولیس گفت: او دروازه‌بانی است که بازی‌های خوبش را در لیگ قهرمانان آسیا از یاد نبرده‌ایم. گردان برای اثبات خود در پرسپولیس iبه وقت نیاز دارد. اما حرف من این است که با یک اشتباه دروازه‌بان را نیمکت‌نشین نمی‌کنند. ژوزه iبه خاطر اینکه نیلسون را خودش iبه پرسپولیس آورده، منتظر بود گردان یک اشتباه بکند و او را iبه نیمکت منتقل کند. در حالی که نیلسون هم تا iبه حال بی‌اشتباه ظاهر نشده است.

دروازه‌بان دهه ۶۰ پرسپولیس با اشاره iبه اینکه ژوزه می‌خواهد هر طور شده حرف خود را iبه کرسی بنشاند گفت: من با توجه iبه کارهایی که ژوزه تا iبه حال انجام داده، فکر می‌کنم که او یک مربی لجباز است. چه در قضیه علی کریمی و چه در قضیه گردان، او می‌خواهد حرف خود را iبه کرسی بنشاند. البته درست است که یک مربی باید حرف اول و آخر را در تیم بزند اما باید با متانت این کار را انجام دهد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.