عسگراولادی منش روحانیت داشت/ در فضای کنونی جبهه پیروان پیدا کردن جانشین برای دبیرکل سخت است

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: برای فضای جبهه پیروان پیدا کردن جانشین سخت است بنابراین در جلسه اخیر جبهه قرار شد تا مراسم چهلم وی جانشینی تعیین نشده و در این فاصله دبیران کل عضو جبهه به اعضای شورای مرکزی رجوع داشته و نظرات شورای مرکزی را مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران “سید کمال سجادی” سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری این جبهه ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مقام معظم رهبری در هفته بسیج سخنرانی بسیار مهمی انجام دادند که ابعاد بسیار وسیعی داشته و جزو نقشه راه به حساب می آید چرا که مخاطبان آن تمام قشر مردم و جهانیان محسوب می‌شوند.  
 
وی ادامه داد: بسیج تعابیر بلندی از سوی مقام معظم رهبری داشته و این تشکل جزو افتخارات و رویش‌های انقلاب اسلامی است که سبب ثبات و توسعه کشور می‌شود.  
 
*راهبرد مانور هنرمندانه رهبر معظم انقلاب در توافقات ژنو موثر بود 

سجادی تصریح کرد: تاکیدات رهبری بر حقوق هسته‌ای و تبیین آن با کلید واژه “نرمش قهرمانانه” که آن را مانور هنرمندانه نیز تبیین کرده‌اند برای هیئت دیپلماتیک ما هم چنین توافقات ژنو موثر بود.  
 
*ایران اسلامی با مقاومت دشمن را مایوس کرد

سجادی با بیان این که گفته‌های رهبری معظم انقلای باید سرمشق درشت دولت و مجلس باشد، ادامه داد: ما پس از توافقات ژنو مزاحمت استکبار جهانی را خواهیم داشت چرا که آن‌ها از صدر اسلام با منافع و مواضع ما در تعارض بودند.
 
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: ایستادگی ملت ایران موضوع بسیار مهمی است چرا که در مقابل تمام ترفندهای استکبار قرار گرفته است، استکبار در مقابله با ایران حد و مرزی نمی‌شناسد بنابراین تنها عاملی که به ایران اسلامی کمک کرد ایستادگی و مقاومت مردم بود که دشمن را مایوس کرد.  
 
وی با بیان این که ما باید قدرت داخل زای کشور را با مدیریت صحیح اداره کنیم، اظهار داشت: منابع بی‌شمار نفت و گاز، توان علمی و فناوری و مهمتر از آن هوش بالای جوانان ایران در مقابله با دشمن و مایوس کردن آن بسیار مهم است ما باید با برطرف کردن ضعف مدیریتی در نظام اقتصادی دشمن را مجبور به سرفرود آوردن در مقابل ایران کنیم.
 
*مرحوم عسگراولادی نفوذی از نوع کاریزما داشت/ عسگراولادی روحانی نبود اما منش روحانیت داشت 

سجادی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم عسگراولادی دبیر کل فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری در توصیف ویژگی‌های خاص وی اضافه کرد: حدود ۱۵ سال است که در خدمت وی بودیم جای خالی مرحوم عسگراولادی با نفوذ کاریزمایی که داشت احساس می‌شود.
 
وی با بیان این که بدیلی برای مرحوم عسگر اولادی پیدا نمی‌شود، افزود: مرحوم هر زمان که انتخاب رئیس جبهه بود به صورت عمدی به جلسه نمی آمد وی با تلمذ در علما فهم و درک و استنباط از تعالیم دین داشت در حالی که لباس روحانیت نداشت.  
 
*عسگر اولادی بدیلی ندارد/ احترام ویژه باهنر به مرحوم عسگراولادی 

وی با بیان این که عسگراولادی نکات بدیع و تازه‌ای را از متن قرآن استخراج می‌کرد، اضافه کرد: کمک به محرومین جزو کارهای همیشگی وی بود، مرحوم عسگراولادی از پیشکسوتان تحزب اسلامی بود از زمان تاسیس حزب موتلفه که بعدها به موتلفه اسلامی تغییر نام داد یک شخصیت کاملا تشکیلاتی بود.  
 
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این که دبیر کلی نمادین مرحوم عسگراولادی از سوی باهنر نشان از احترام ویژه وی به مرحوم دارد، تصریح کرد: برای فضای جبهه پیروان پیدا کردن جانشین سخت است بنابراین در جلسه اخیر جبهه قرار شد تا مراسم چهلم وی جانشینی تعیین نشده و در این فاصله دبیران کل عضو جبهه به اعضای شورای مرکزی رجوع داشته و نظرات شورای مرکزی را مطرح کنند. 

این خبر در حال تکمیل است …


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.