عسگری:هاشمی نیاید، ناطق یا روحانی کاندیدا می‌شوند/۲۰۰ نماینده سابق و فعلی مجلس از روحانی دعوت کرده‌اند

۷ م دیماه ،

معاون پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره احتمال کاندیداتوری یک نفر از بین هاشمی، ناطق و روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: برای کاندیداتوری در دولت فراگیر یا وحدت ملی چهره هایی مثل ناطق و روحانی منظور نظر آقای هاشمی برای کاندیداتوری می باشند.

حجت الاسلام علی عسگری دربارهٔ دیدارهای مشترک رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بویژه با ناطق نوری، حسن روحانی و بعضی اعضای شاخص مجمع اظهارکرد: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم آقای هاشمی در حاشیه جلسات مجمع دیدارها و گفتگوهایی در راستای رفع دغدغه های نظام و تحقق خواسته های رهبری انجام می دهند.

وی افزود: در این جلسات و گعده‌ها آقایان ناطق و روحانی و بعضی از چهره هایی که نمی خواهند چهره و نظراتشان درگیر فضای ملتهب سیاسی شود و البته بنده هم از ذکر نام این اشخاص معذورم، حضور دارند.

معاون پارلمانی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالی دربارهٔ احتمال کاندیداتوری یک نفر از بین آقایان هاشمی، ناطق و روحانی تصریح کرد: آقای هاشمی اگر وظیفه ببیند و جمع بندی خودشان و رهبرمعظم انقلاب این باشد که حضور وی به بهبود شرایط نظام کمک می کند، قطعا کاندیدا می گردد.

وی در عین حال ادامه داد: البته فعلا آقای هاشمی بعید است که تصمیم به کاندیداتوری داشته باشد. در صورتی که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کاندیدا نشود، به احتمال قوی از بین آقایان ناطق و یا روحانی، یک نفر در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کاندیدا خواهد شد.

عسگری گفت: برای کاندیداتوری در دولت فراگیر یا وحدت ملی چهره هایی مثل ناطق و روحانی منظور نظر آقای هاشمی برای کاندیداتوری می باشند.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هفتم دربارهٔ دیدارها و دعوت های بعضی نمایندگان ادوار مجلس از حسن روحانی برای حضور در انتخابات عنوان کرد: ۲۰۰ نفر از نمایندگان سابق و فعلی مجلس، دانشگاهیان، روحانیان و صاحب نظران از رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده دعوت کرده اند.

وی از دعوت بیش از ۷۰ نماینده سابق مجلس از روحانی برای کاندیداتوری در انتخابات آینده خبر داد و اضافه کرد: در دیداری که نمایندگان ادوار متشکل از نمایندگان مجالس اول، دوم، سوم و هفتم با روحانی داشتند، این دعوت انجام شد.

عسگری در پاسخ به این سئوال که آقای روحانی پیشتر احتمال حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده را رد کرد است، خاطرنشان کرد: آقای روحانی هیچگاه کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده را نفی نکرده است، بلکه در حال مصلحت اندیشی است تا ببیند شرایط نظام چگونه می گردد.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.