عشوری: پرسپولیسی‌ها بدانند بازی سختی پیش‌رو دارند

۲۸ آبان ،

Rouholla Vahdati (14 of 15).jpg

هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است که از بازیکنان ملی پوش بسیاری سود می‌برد، اما پرسپولیسی‌ها از ذوب‌آهن هراس دارند و باید بدانند که بازی سختی برابر ما دارند.

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: هم تیم ما و هم تیم پرسپولیس به دنبال کسب ۳ امتیاز این بازی می باشند. ذوب‌آهن باید در سه بازی قبل ۹ امتیاز کسب می‌کرد که بدشانسی و البته کمی هم بی‌دقتی خودمان سبب شد که تنها ۲ امتیاز کسب کنیم. به هر حال در این سه بازی فرهاد کاظمی شناخت بهتری از تیم کسب کرده و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب با هر ۳ امتیاز به اصفهان برگردیم، چرا که تنها پیروزی ما را راضی می‌کند.

وی با بیان اینکه تیم پرسپولیس به سبب برد ۶ بر صفر برابر پیکان از روحیه بالایی برخوردار است گفت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است که از بازیکنان ملی پوش بسیاری سود می‌برد، اما پرسپولیسی‌ها از ذوب‌آهن هراس دارند و باید بدانند که بازی سختی برابر ما دارند. درست است که در این فصل ذوب‌آهن بسیار خوب کار نکرده، اما شیر همیشه شیر است و ما باید با برد در این دیدار وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح‌کرد: بازیکنان ما از نظر بدنی آماده می باشند و با نشاط در تمرینات روز‌های قبل شرکت کرده‌اند. تمام بازیکنان و از جمله خود من باید به پیشنهاد‌های فنی فرهاد کاظمی با جان و دل عمل کنیم تا هم ذوب‌آهن وضعیتش بهتر شود و هم فوتبال حرفه‌ای خودمان پیشرفت کند. ذوب‌آهن در این بازی هیچ مصدوم یا محرومی ندارد.

عشوری در پاسخ به این سوال که تقابل ۳ بازیکن سابق ذوب‌آهن که اکنون در پرسپولیس می باشند را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ اظهارکرد: این ۳ بازیکن سال‌ها در تیم ذوب‌آهن بودند و از دوستان خوب من می باشند و واقعا قابل احترامند و من با هر سه نفر آن‌ها رابطه بسیار خوبی دارم و برای آن‌ها هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان دیگر به مشکلات مالی فکر نمی‌کنند افزود: با وجود تداوم مشکلات مالی، ما دیگر توجهی به این موضوع نداریم و تنها به موفقیت تیم ذوب‌آهن فکر می‌کنیم و قصد داریم باز هم آوازه این تیم ریشه دار را بر سر زبان‌ها بیندازیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان‌کرد: هواداران ما در بازی‌های اخیر واقعا با نظم و انضباط خاصی به ورزشگاه‌ها آمده‌اند و با اشتیاق تیم ما را تشویق کرده‌اند. باید بگویم از وقت آمدن فرهاد کاظمی نظم خاصی در بین تماشاگران ذوب‌آهن به چشم می‌خورد و هوادار و لیدر دیگر جایگاه خود را می‌شناسند و حریم‌ها رعایت می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.