عصبانیت گروهک انحرافی از نمایش صلابت ایران در اجلاس تهران

اما آیا این امر رد پای امضاها و سفارش های چند عنصر خاص در برخی زد و بندها و فسادهای مالی نظیر پرونده ۳ هزار میلیارد تومانی یا پرونده شرکت بیمه و پروژه تالارهای بین المللی کیش و… را می پوشاند؟!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، فاصله گذاری منطقی کیهان میان رویکردهای انقلابی و خدمتگزارانه در دولت با عملکرد خیانت آلود حلقه انحرافی، برای این حلقه سخت گران آمده است.
به دنبال یادداشت مدیر مسئول روزنامه کیهان که ضمن آن از جهت گیری های اسلامی و انقلابی در دولت تمجید شده و در عین حال عملکرد حلقه انحرافی، آسیبی بر حیثیت دولت ارزیابی شده بود، روزنامه ایران و سایت وابسته به آن به نیابت از حلقه انحرافی، تلاش مذبوحانه ای را سامان دادند تا ضمن یک مغالطه نه چندان پیچیده، اولا حلقه انحرافی را از قانون شکنی ها و خیانت های ارتکابی تبرئه کنند و از سوی دیگر چنین القا کنند که نقادی های کیهان و چهره های انقلابی، متفاوت از مواضع رهبر انقلاب است. روزنامه ایران و سایت وابسته به آن مدت هاست ضمن مغالطه ای، صورت مسئله را این گونه می چینند که اگر دولت خدمتگزار و دارای جهت گیری های انقلابی است، پس چرا منحرف خطاب می شود؟ یا مثلا اینکه اگر نمره کیهان به دولت از ۱۰۰نمره، ۹۰ است- آن گونه که مدیر مسئول روزنامه تصریح کرده- پس چرا دولت منحرف و ضدانقلاب خوانده می شود؟! برخی گردانندگان این شبکه البته به رفتارهای حقارت آمیز متعددی نیز دست یازیده اند که باید در مجال دیگری به آنها اشاره کرد.
اشاره به این نکته ضروری است که حلقه انحرافی به دلایل متعدد، سخت علاقه مند است میان خود و دولت، نسبت «این همانی» برقرار کند و چنین القا کند که اثبات هر خیانت یا قانون شکنی از سوی این جریان باید به پای همه دولت و انبوه خدمتگزاران در آن نوشته شود و یا متقابلا تلاش دارند خدمت خدمتگزاران را برای خود مصادره کنند. آنها بدین ترتیب به زعم خود می کوشند از اتهامات وارده و بازخواست های قضایی و رسانه ای فرار کنند و در حاشیه امنیت قرار گیرند. این در حالی است که دولت یک مجموعه کلان متشکل از انواع دستگاه ها و وزارتخانه ها و مقامات است که ذیل آن هم می تواند رویکردهای انقلابی و قانونی و اسلامی اعمال شود- چنان که شاهدیم- و هم تخطی و تخلف هایی صورت پذیرد. آیا اگر در یک تیم ورزشی بازیکنان به مسئولیت های خود خوب عمل کردند و گل به دروازه حریف زدند، این می تواند کتمان کننده رفتار بازیکن یا بازیکنانی باشد که اصرار دارند گل به دروازه خودی بزنند یا برای رقیب- دشمن- میدان بازی فراهم کنند؟!
برای مثال ساده زیستی و پرکاری و خدمتگزاری و پاکدستی انبوه کارگزاران دولت، موضوعی ثابت شده و سزاوار تکریم است اما آیا این امر رد پای امضاها و سفارش های چند عنصر خاص در برخی زد و بندها و فسادهای مالی نظیر پرونده ۳ هزار میلیارد تومانی یا پرونده شرکت بیمه و پروژه تالارهای بین المللی کیش و… را می پوشاند؟!
آیا اینکه شاکله دولتمردان رژیم صهیونیستی و اتباع آن را اشغالگر می شمارند، می تواند این واقعیت را کتمان کند که فلان فرد حاشیه ساز در دولت خواستار دوستی با مردم(!؟) اسرائیل شد؟ یا مثلا جهت گیری ضد استکباری اغلب دولتمردان و تاکید آنها بر پاسداری از فرهنگ اسلامی و مقابله با لیبرالیسم فرهنگی و سیاسی (اباحی گری) نقیض این واقعیت است که حلقه انحرافی دنبال کمرنگ کردن گرایش های ضد استکباری و ترویج اباحه گری فرهنگی و سیاسی است؟! یعنی حمایت از جریان آلوده فرهنگی و سیاسی و رسانه ای- حتی با دور زدن مسئولان ذی ربط- و اعطای مبالغ کلان به آنها را می توان انکار کرد؟ تلاش برای دور زدن مقامات ذی ربط همان اتفاقی بود که از جمله بسترساز فساد کلان بانکی و خدشه در حیثیت برخی مراکز دولتی شد و متاسفانه باعث گردید خدمات گسترده مسئولان در حاشیه خیانت های حلقه انحرافی بیفتد و پس از آن نیز وابستگان به این حلقه کوشیدند چنین القا کنند که مبارزه با فساد اقتصادی، معارض خدمتگزاری است و به همین دلیل نیز رهبر معظم انقلاب در ملاقات اخیر با اعضای دولت، به روشنگری درباره یک تلقی انحرافی پرداختند و فرمودند «واقعا نمی شود ما کار اقتصادی درست و قوی بکنیم اما با مفاسد اقتصادی مبارزه نکنیم؛ این واقعا نشدنی است… اکثر کسانی که می خواهند وارد میدان اقتصادی بشوند اهل کار و سالم اند، مردانی سالم هستند؛ حالا یکی دو نفر هم آدم های ناسالم پیدا می شوند. باید با چشم های تیزبین، ریزبین و دوربین مراقبت کنید که کسانی نیایند به عنوان ایجاد اشتغال و ایجاد کارآفرینی تسهیلات بانکی بگیرند اما کارآفرینی واقعی انجام نگیرد.» این یکی دو نفر چه کسانی هستند؟! با کدام محفل پشت پرده زد و بند کرده و بیت المال مردم مظلوم را به حلقوم چه کسانی ریخته و کدام مفسد اقتصادی را فراری داده اند؟!
نکات دقیق دیگری درباره عملکرد حلقه انحرافی و نقش آفرینی ناشیانه مدیریت روزنامه ایران در خدمت این حلقه که به مانور حقارت شبیه است وجود دارد که می گذاریم و می گذریم اما آنچه روشن است اینکه حلقه مذکور اصرار دارد تخلفات و کجروی های خود را پای کلیت دولت بنویسد تا برای خویش حاشیه امنیت بسازد. نتیجه این تقلای مشکوک و مردود، ملکوک ساختن حیثیت دولت جمهوری اسلامی است و باید پرسید که آیا چنین خیانتی صرفا به خاطر فرصت طلبی و کام جویی است یا نوعی نیابت از دشمنان و معاندان نیز هست؟! چرا که با توجه به سوابق شناخته شده حلقه انحرافی می دانیم این حلقه از نمایش صلابت جمهوری اسلامی ایران در جریان اجلاس تهران به شدت عصبانی است و مانند بقیه موارد مشابه در پی حاشیه سازی برای تحت الشعاع قرار دادن این موفقیت بزرگ هستند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.