عصر امام خمینی(ره) برای هجدهمین بار

ایبنا گزارش داد: «عصر امام خمینی (ره)» شامل چهار بخش با عنوان‌های «شخصیت و عصر امام خمینی (ره)»، «عصر امام خمینی (ره) و رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر»، «علل رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر» و «عصر امام خمینی(ره) و نهضت عظیم اسلام‌گرایی» است.در بخش‌ اول کتاب درباره ناتوانی تحلیل‌گران از درک انقلاب اسلامی که با رهبری ‌امام (ره) پیروز شد آمده است: «سازمان سیا بعد از ارزیابی خود از وضعیت جامعه ایران در مرداد ۱۳۵۷ اعلام نمود که ایران در وضعیت انقلابی و یا حتی ما قبل انقلابی قرار ندارد!»

دراین بخش یادآوری شده است: «بر اساس اسناد موجود در لانه جاسوسی آمریکا در تهران مقامات اطلاعاتی و سیاسی آمریکا معتقد بودند: این انقلاب و پیشامد‌های آن وضعیت ما را نابود کرد و افراد ما را پراکنده ساخت و سازمان و روش‌های با ثبات ما را به هیچ و پوچ تبدیل کرد.

آستانفلی ترنر، رییس وقت سازمان سیا، در خصوص وقوع انقلاب اسلامی ایران معتقد بود: سازمان سیا در پیش‌بینی دو مساله شکست خورد: اول تشکل تمامی گروه‌های مخالف شاه تحت رهبری یک رهبر ۷۵ ساله تبعیدی. دوم، با وجود ارتش قوی توقع نداشتیم انقلاب به این سرعت پیروز شود.»

چاپ هجدهم کتاب «عصر امام خمینی (ره)» در قطع وزیری و ۴۳۹ صفحه با شمارگان ۲ هزار نسخه و بهای ۸۴ هزار ریال از سوی انتشارات بوستان کتاب منتشر شده است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و سفارش خود را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.