عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:علت گسترش بدحجابی در ۱۰ سال اخیر، افکار باطل برخی مسؤولان دولتی است

به گزارش خبرآنلاین آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت : به مسؤولان دولتی، وزارت ارشاد و مسؤولان فرهنگی کشور نصیحت می کنیم نسبت به این حکم الهی بی اعتنا نباشند هرچند که بی توجهی آنها موجب از بین رفتن حکم نمی شود و خداوند خود حافظ دین است. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آیا تا به حال وزارت ارشاد توزیع کتابی در مقوله حجاب در سطح میلیونی به صورت رایگان داشته است؟ اینکه بگویند ما بوجه برای این کار اختصاص داده‌ایم مشکلی را حل نمی‌کند.
آیت الله فاضل لنکرانی تساهل و تسامح دولت را موجب وضعیت کنونی حجاب در کشور دانست و اظهارکرد: جامعه کنونی ما به سمتی می رود که افراد با حجاب دیگر احساس امنیت نمی کنند، ما دیگر امیدی برای حل این معضل از سوی مسؤولان دولتی نداریم، باید مجلس راهکاری در این زمینه ارائه کند.
وی از ناهماهنگی های موجود در بخش‌های مختلف نظام ابراز نگرانی کرد و گفت: در آموزش و پروش، دانشگاه‌ها و سایر مراکز باید مسأله حجاب ضابطه مند باشد و فضا برای افرادی که در بد حجابی تعمد دارند، مهیا نباشد. رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، با تأیید طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی نیروی انتظامی، بیان داشت: باید با کسانی که عمدا می خواهند فساد را گسترش دهند برخورد شود، البته باید با افرادی که عناد ندارند و از روی جهالت فرهنگی به این سمت کشیده شده اند برخورد صحیح و به دور از تندی داشته باشند.
/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.