عضو هیأت‌رئیسه مجلس: طرح استیضاح وزیر کشور به هیأت‌رئیسه نرسیده است/محجوب: استیضاح نجار جدی نیست

اما علیرضا منادی نماینده مردم تبریز و عضو هیأت‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین در اینباره گفت: تاکنون هیچ نامه‌ای به هیأت‌رئیسه در این خصوص ارسال نشده است و نمایندگان فعلاً دحال رایزنی هستند.

وی درباره اینکه در مورد وزیر کشاورزی آیا طرح استیضاح خلیلیان به هیأت‌رئیسه رسیده است یا نه؟ نیز گفت: خیر، به طور کل هیأت‌رئیسه نمایندگان را تشویق می‌کند تا به جای استیضاح، رایزنی با وزرا را دنبال کند.

علیرضا محجوب عضو فراکسیون رهروان ولایت درباره استیضاح نجار به خبر‌آنلاین گفت: معمولاً اینگونه موضوعات در هر دوره مجلس باب است ولی تا زمانی که موضوع جدی شود زمان می‌برد.  وی در پاسخ به اینکه آیا تنها تغییرات اخیر دولت در استانداری‌ها علت استیضاح احتمالی وزیر کشور است؟، گفت: خیر، مسائل مختلفی مطرح است اگر استیضاح جدی شد می‌توان درباره آنها صحبت کرد.

 یونس اسدی نماینده مردم مشکین‌شهر دیگر عضو فراکسیون رهروان ولایت نیز در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین درباره انتشار برخی اخبار در خصوص استیضاح وزیر کشور، گفت: این موضوع در داخل صحن علنی مجلس هنوز به طور جدی مطرح نشده است. شاید برخی از نمایندگان تصمیم به استیضاح وی داشته باشند و نظر خاص خود را مطرح کرده باشند؛ اما این مساله در کلیت مجلس مطرح نیست.

وی در پاسخ به اینکه آیا طرح موضوع استیضاح وزیر کشور به تحولات اخیر در استانداری‌ها بازمی‌گردد، گفت: خیر این موضوع به گذشته‌های پیش از این و برخی رخ‌داد‌ها از زمان برگزاری انتخابات مجلس نهم بازمی‌گردد و چندان ارتباطی به این مساله ندارد.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.