عضو کمیسیون صنایع در گفتگو با آریا: جایگاه های ” سی ان جی ” در آستانه توقف فعالیت / ارسال دومین نامه وزیر نفت به رحیمی

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون  صنایع مجلس با بیان این که جایگاه داران ” سی ان جی” در شرایط مناسبی نیستند اظهار داشت: مشکلات این صنف بارها به مسولین مربوطه گزارش شده است.

مؤید حسینی صدر در گفتگو با خبرنگار آریا ، اظهار داشت : در حال حاضر اکثر جایگاه داران علاوه بر کارمزد پایین با مشکل اختلاف کنتور مترینگ و قبوض گاز صادر شدخ مواجه هستند ، که بر این اساس مبلغ قبوض بسیار بالاتر از گاز تحوبلی است.
وی با  تاکید بر این که جایگاه داران در شرایط مناسبی نیستند افزود:  برخی  از اعضای این صنف با مراجعه به اعضا کمیسیون انرژی خواستار رسیدگی به این وضعیت هستند که در این زمینه ، کمیسیون انرژی و شخص بنده بارها این موضوع را به مسئولین مربوطه گزارش کرده ایم  که متاسفانه هنوز در این باره اقدام جدی صورت نگرفته است.

صدر افزود: .واقعیت این است که اگر اقدامی در این راستا صورت نگیرد شاهد تعطیلی اکثر جایگاه های ” سی ان جی ” خواهیم بود.
بنابر این گزارش خبر ها حاکی است وزیر نفت دومین نامه خود را به معاون اول رییس جمهور مبنی بر افزایش کارمزد جایگاه داران سی ان جی در تاریخ ۳۱/۴/۹۱  ارسال نموده است.

در این نامه اشاره شده است: استمرار فعالیت جایگاههای” سی ان جی” را با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری و تعمیرات این جایگاهها، منوط به افزایش کارمزداست و مصرف “سی ان جی” ، تا کنون از واردات ۱۷ میلیارد لیتر بنزین به کشور جلوگیری کرده و میلیاردها دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه داشته است.

 

 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.